Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tady je svět ještě v pořádku

04. 12. 2021
1
4
284
Autor
Hamar

Navzdory všem proticovidovým opatřením, proběhla swingers party ve vší početnosti!


4 názory

Hamar
04. 12. 2021
Dát tip

Sorry, ale jde jen o vtip, slovní hříčku a ne o schvalování nějakého porušování proticovidových opatření. Jsem asi trochu jiná věková skupina, na facebooku jsem měl úspěch, tak to zkouším i zde! Nechci rozhodně někoho urazit či pobouřit, to rozhodně nemám v úmyslu.


Kočkodan
04. 12. 2021
Dát tip

Jednou z  nevyhubitelných věcí (vedle lidské blbosti) je holt i chtíč seniorů a jejich touha po nových erotických dobrodružstvích. ;-)


Safián
04. 12. 2021
Dát tip

Svatá prostoto, budiž blahoslavena!


Kamamura
04. 12. 2021
Dát tip

Tak tak, život, a hlavně mládí, si poroučet nenechají, a co zelené výhonky raší i skrze dusivý asfaltový koberec totalitních praktik COVIDové mafie. Žel, někteří swingers, kteří měli tu smůlu, že patřili do ohrožených skupin, se možná budou houpat už jen při převozu z místní patologie do krematoria, ale i tento jejich poslední "Totentanz" budiž vnímán jako oslava nespoutané touhy žít a prožívat, co život nabízí.

Carpe Diem!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru