Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poslední páteční noc

04. 12. 2021
9
2
272
Autor
Benetka

Furt je to MIMO. Leč zcela a naprosto drze mění kategorie těch jeho výblitků neb přec jak známo změna je život. A on je ěště furt na živu. Toš tak. Jo a někteří asi budou blít nad výběrem songu (předpokládá že zejména Black) ale on to má v hlívě (s)prostě nastaveno malililinko ináč... :p

https://www.youtube.com/watch?v=KlyXNRrsk4A&ab_channel=KatyPerryVEVO

Dnes v noci a nad ránem se mu o ní zdálo.

Dokonce dvakrát.

Včera večer odpadl krátce po osmé a pak následovala noc plná neklidného spaní. Žel ne s paní jeho srdce. Budil se a usínal pořád dokola. Připadalo mu že je zmítán horečkou. A do toho ty sny... Když se probudil poprvé tak se pozvracel. Podruhé jej probudila zima. Vstal a šel zapnout topení a pak do kuchyně uvařit si čaj. Pohled z okna mu prozradil že se venku prochází děda mráz a stříbří vše co se mu jen zlíbí. 

Ona sedí v tureckém sedu na podlaze a bere do rukou a následně ukládá nejrůznější předměty do malého kufříku. On stojí nad ní a sleduje ji. Náhle ona vzhlédne a podívá se na něj. Chvilku se dívají z očí do očí. Pak ona lehounce přikývne hlavou a dál se věnuje své činnosti. Po chvilce vezme do rukou fotoalbum a začne si jej prohlížet. I jeho to zaujme a tak se posadí do stejného sedu těsně vedle ní. Cítí její teplo a vůni. Společně si prohlížejí obrázky a ona je z nich naprosto unešená. On je prozměnu naprosto unešen z ní. Obejme ji pravou paží kolem těla těsně pod ňadry a ona se nebrání. Pak posune ruku ještě o kousíček výše až drží v dlani její prs a pevně stiskne.

Procitá pod dojmem toho vjemu neb byl tak silný že až šátrá kol sebe zda přeci jen neleží vedle něj.

Neleží...

Ona stojí opřená o zábradlí před nárožím domu. On stojí naproti ní. Má kabát s kožešinou kolem krku a zimního kulicha s bambulí. Je ponuře šedivý den. Možná večer. A on jí říká: U mě se nic nezměnilo. Pořád tě miluju. Ona odpovídá: Já ale Petra neopustím. Petra? Pokračuje on. Ty už nejsi se Zbyňkem? A Petr - to je ten nový? Přikývne. Hmmm... Tak snad s ním budeš šťastná. Ale kdyby ne pořád ještě jsem tu já. A vždycky budu. Víš to? Znovu přikývne. Dobře. Někde tu budu ale když mě budeš chtít musíš si mě najít. Otočí se na patě a kráčí vzhůru ulicí pod bledými světly lamp a vířícími sněhovými vločkami někam dál někam pryč...

Ráno po probuzení si pro jistotu strká teploměr do rektu ale dobrý. Ani teplota natož horečka těla. Jen a pouze horečka duše/mysli/srdce......


2 názory

lastgasp
04. 12. 2021
Dát tip

Podle snáře snad jde o pandemii?


Kočkodan
04. 12. 2021
Dát tip Benetka

Já jsem si ani neublinknul. ;-)  


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru