Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ve špatné náladě

12. 12. 2021
17
29
555
Autor
bixley

Tak Véna má dneska nějakou depku nebo co. Jindy do počítače kouká se zájmem, ale teď jenom civí před sebe. Tváří se jako kakabus. Má svěšený koutky, nepřítomnej  pohled. A nemluví. Když nemluví, tak to nikdy nevěstí nic dobrýho. Nevím, co ho tak rozhodilo. Samozřejmě to mohlo být něco v práci, ale vždycky přemejšlím, jestli za to nemůžu já.

Tak včera byla sobota. Co jsme vlastně měli k obědu? No to byl guláš přece, ten mu chutnal.  Hm, nezblbla jsem něco jinýho? Když jde do hospody, tak mám většinou takový jako srandistický poznámky typu aby potom trefil domů a tak, ale včera pokud vím jsem neříkala nic moc, jenom jsem se ptala, kdy asi přijde.Že by ho naštvalo tohle? Jo, včera taky nasněžilo a von odhazoval sníh, zřejmě si myslel, že jsem mu s tím měla pomoct. No, ale u oběda se choval vcelku normálně. Tak teda fakt nevím.

Teď vzdychl a začal prstama ťukat do klávesnice. Ale nálada se mu teda nezlepšila. Tak možná, že si v nějakým mailu nebo na netu přečetl něco nepříjemnýho a hledá další podrobnosti. Problém je v tom, že on je furt připojenej na těch svých kabelech. Připadá mně, že potom na něho lezou samý chmurný myšlenky. Přečte si třeba několik článků o energošmejdech nebo o různejch vraždách po světě, to by žádnej nezůstal při zdravým rozumu. Já se tomuhle bráním. Občas si vyhledám nějakou informaci přes Google, třeba novej recept, mailuju akorát s kamarádkama. V práci si počítač taky coby účetní užiju, to jo, ale nenechám si jím takhle zasahovat do života.

Hele, vstává.

„Bětko, nemohla bys mně uvařit čaj? Nějak mě bolí v krku. A máme paralen?

Aha, on je nemocnej! Tak to o něj musím pečovat…


29 názorů

bixley
15. 12. 2021
Dát tip

Evži, vidíš to správně. :-)


Bacha na rýmičku.


bixley
14. 12. 2021
Dát tip

:-))


lastgasp
14. 12. 2021
Dát tip

Vtipný fejetonek. Já jsem se našel. Bezva.


Zbora
13. 12. 2021
Dát tip

  


bixley
13. 12. 2021
Dát tip

Honzo, máš pravdu, pod domácím násilím si zpravidla představujeme násilí fyzické, ale bohužel se to většinou odehrává na té psychické rovině. A dost často k tomu přispíváme sami. Díky.


Zbora
13. 12. 2021
Dát tip Gora, bixley

Ono je to svým způsobem o domácím násilí. Jenže někdy si to domácí násilí svým způsobem děláme sami. A vlastně nemusí být ani domácí. 


bixley
13. 12. 2021
Dát tip

zvedavec, díky


bixley
13. 12. 2021
Dát tip annnie

To bych vám neudělala! :-)


annnie
13. 12. 2021
Dát tip

Uf, myslela jsem, že to bude o domácím násilí, tak to jsem si oddychla!


bixley
13. 12. 2021
Dát tip

blacki, zásah!


nojo....chlap:-)))))


bixley
12. 12. 2021
Dát tip

No vidíš, na to všechno jistě dojde. :-)


Dales
12. 12. 2021
Dát tip

/* 

Pro mně obrovská úleva, že v tom není Sparta, Bayern, (nedejbože Ko…ta), či podobný cirkus. Takže se přimlouvám za citrus, med a kvalitní alkohol.


bixley
12. 12. 2021
Dát tip

Tak to je fajn.


K3
12. 12. 2021
Dát tip

Spontáně napsané, vzbudilo úsměv.


bixley
12. 12. 2021
Dát tip

jamardi,taky si myslím. :-)


Jamardi
12. 12. 2021
Dát tip

Jiná by se co mu je zeptala dříve......ale dopadlo to dobře, příčina potíží nachlazení je vynikající zpráva. :)


bixley
12. 12. 2021
Dát tip

janino, dobře jsi to vystihla.


Janina6
12. 12. 2021
Dát tip

To je přesný. Muž civí do počítače, žena si počítačem sice "nenechá zasahovat do života", ale přitom celou dobu nedělá nic lepšího či příjemnějšího, než ten muž: totiž, láme si hlavu, co pánovi je a jestli za to snad nemůže ona... :-)


bixley
12. 12. 2021
Dát tip

To jsem ráda. Vidíš, aspoň na dálku si někdo dělá starosti... :-)


Benetka
12. 12. 2021
Dát tip

...taky mám rýmečku a nikdo vůkol kdo by se o mě postaral... :D

Pobavilo mě to!


bixley
12. 12. 2021
Dát tip

Kočkodane, u Tebe jde o humor v první řadě!


Kočkodan
12. 12. 2021
Dát tip

„Jindy do počítače kouká se zájmem, ale teď jenom civí před sebe. Tváří se jako kakabus. Má svěšený koutky, nepřítomnej 

pohled. A nemluví.“

Renato, přesně takhle se pokaždé chovám i já, než nakonec přece jen otevřu tvoje dílko. (pokus o humor jsi doufám prokoukla)


bixley
12. 12. 2021
Dát tip

dievča, vyjadrila si to presne: keď nechutí ani počítač. :-))


keď nechutí ani počítač, choroba je na ceste ... nech sa skoro uzdraví*


bixley
12. 12. 2021
Dát tip

alegno, díky.


bixley
12. 12. 2021
Dát tip

Tak tak. :-)


gabi tá istá
12. 12. 2021
Dát tip Benetka

napínavé...tak nakonec rýmička! :)*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru