Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdykde newimužkolik...

12. 12. 2021
9
4
275
Autor
Benetka

A možná že v lednu...

https://www.youtube.com/watch?v=L4Fdt6Kohz0&ab_channel=Je%C4%8Dm%C3%ADnek

On vlastně ani neví proč ale Ona mu řiká:

Když se se mnou nebavíš tak jsem smutná.

Ach Pane! 

Ach Lásko:

Urputně a zatím marně se tě snaží dostat pryč z hlavy srdce jater plic. A dál už nic. Když už ani naděje není. A ta jak známo umírá poslední. Čest její památce!

Možná být bez té hlavy šlo by všechno snáz. I když to by zároveň znamenalo že už je tu konečná. Konečně?

No niccc... Půjde zapálit třetí svíčku na AnděLenčinem věnečku o který ji vskutku nepřipravil. 

Za týden pak tu poslední a přijdou další osamělé vánoce. Na chvilku příjde Adámek a pak už nikdo. Nic. NI... Ale dobře ti tak ty NIčemo! Nezasloužíš si dobrého ničeho. Ztracená a zatracená duše. Nebo naopak.

No ale! Stále ještě je tu jeho nedostižný vzor Pan K.K. !

Jo jo tak tak:

Možná že v lednu už konečně zhebnu.


4 názory

Zeanddrich E.
01. 01. 2022
Dát tip Benetka

¨Je tu dost jednotlivostí, kterým nerozumím (ale nejsem si vlastně jist, jestli v tomto případě vůbec rozumět chci..)


lastgasp
14. 12. 2021
Dát tip Benetka

Nevzdat se má smysl i o Vánocích.


annnie
13. 12. 2021
Dát tip Benetka

To si zkus a půjdu tě vlastnoručně vykopat, abych ti mohla nakopat!


a2a2a
12. 12. 2021
Dát tip Benetka, Gora, blacksabbath

Vánoce jsou úžasné i ve smutku osamělých, protože jejich duši svírá vědomí, že byli ti, které jsme měli rádi a oni nás, že jsme ten život tak úplně neprohráli. Ten tvůj textík trochu o tobě vypovídá a řekl bych, že z něj vyvěrá kuráž.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru