Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neuropatologovo vyznání

16. 01. 2022
7
6
281
Autor
Kamamura

Musím se přiznat, že pásmo "Vyznání" kolegy jménem "supismus" mi začíná chybět. Ergo kde on pochodeň upustil, tuto zvedám a tápu dál.

Brumlá si český neuropatolog a publicista docent Koukolík: "Zajímavé, opravdu zajímavé! Můj výzkum zcela přesvědčivě dokazuje, že věřící při čtení dogmat svého náboženství nezapíná v mozku centrum zodpovědné za kritické myšlení, zatímco ateista ano."

Kolemjdoucí laborant: "Bůh tě vidí, Koukolíku!!!"

Docent Koukolík se usměje: "Opravdu? V tom případě je ve zjevné výhodě..."


6 názorů

Kamamura
29. 01. 2022
Dát tip

Za místní frakci kultu trnitého kvítí dorazil a našel odvahu pouze Kočkodan, kterému tímto blahopřeji. Jako speciální cenu autorského uznání tímto uděluji krabici s virtuální Schródingerovou kočkou - jak známo, dokud krabici neotevřete, nezjistíte, jestli je krabice prázdná, nebo jestli obahuje zmíněnou kočku. 

Tuto krabici ovšem otevřít nelze, takže se stává svatým reliktem Agnosticismu - a pravděpodobně tématem některé mé příští povídky nebo básně!

Win-win!


Lili.
29. 01. 2022
Dát tip Kamamura

Welmi obsáhlé teologické dílo.Nyní wyrazím na koncil do Pakostnice,protože mám už wšechny podklady k obhájobě.


Kočkodan
16. 01. 2022
Dát tip

Tvoje dílko mne zaujalo. (centrum bylo zapnuto)


Vtipné! děkuji :-)


Abakus
16. 01. 2022
Dát tip

nádhera potešilo na duši. 


Norsko 1
16. 01. 2022
Dát tip

Koukolík. Kolík. A tak vůbec


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru