Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jedné Kateřině

01. 04. 1999
1
0
722
Autor
Karel

O ztracených a nalezených vtazích. O vztazích pokroucených vlivy okolí i vlastním jednáním. O tom co jste pokazili. O tom co někdo pokazil. O tom jak to napravit. O tom jak je Vám to jedno. Hlavně ale o lidech a jejich vztazích, které nikdy nejsou dokonalé. Jako protiváhu bych tu rád občas viděl dílko, které se mě bude snažit přesvědčit o opaku. Tedy, že vztahy jsou ideální.

Vztahy se zprvu zdají ideální vše je, ale většinou jinak. Stojíte na břehu řeky a na hladině vody, čeřené větrem si promítáte Vaše vztahy rodinné, přátelské, partnerské. Jak přichází vlnka za vlnkou vidíte, že ten Váš není čistá rovná linka, žádná rovná plocha, ale hmota plná hrbolů. Sem tam i nějaké to smetí připluje a rozčeří hladinu ještě víc. Pak je na Vás jak se vypořádáte s tím co jste se dozvěděli o sobě i druhých. Každý se s tím vyrovnává různě a o tom to je. Shromážděme tedy dílka, která odráží nejistoty, rozpory i řešení takových zjištění ať už jsou jakákoliv.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru