Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Etymologický zádrhel

07. 02. 2022
4
8
223
Autor
T. R. Field

U potoka, kde je bláto, na ucho pad pado-uch.

Do uší si bláto nabral, vyrost z něho blato-uch.

Nepaměti do propasti klesl bídný samo-uk.

Na dně začal učit pávy, skončil jako pavo-uk!


8 názorů

aleš-novák
07. 02. 2022
Dát tip T. R. Field

určitě by to byl pěkný soudní proces: dědicové T.R.Fielda vs. T.R.Field ...:o)


Kamamura
07. 02. 2022
Dát tip

Information wants to be free!

Když "vlastníš" hvězdy tak, že je spočítáš, a jejich počet napíšeš na papírek a zamkneš ho do šuplíku, je to zároveň k smíchu i k pláči. 

A navíc - i kdyby miliony tekly, tak mají hypotetičtí dědici už jenom 17 let na "hrabání mamonu". Vsadím se o tučný obnos, že na T. R. Fieldovi, kterého dnes nikdo nezná, nevydělají ani džber slané vody, když se jim to dosud nepovedlo. 

Tomu, kdo tady ty verše publikoval můžou oni hypotetičtí dědici vlastně poděkovat, protože jim dělá zadarmo reklamu.

Soudce Oooka kdysi spravedlivě rozhodl, že za vůni smažené tempury je přiměřené platit cinkotem zlaťáků. 

Místní T. R. Field jistě napíše zlatuchtivým příbuzným nějaké revivalové plagiáty, aby lukrativní rodinný byznys mohl jet dál, a vydělají všichni. 

"Dají-li vám linkovaný papír, pište napříč!" - někdo


Majaks: je to v pořádku, autor je přeci T.R.Field...:o)


Kamamura
07. 02. 2022
Dát tip

Nepleteš se, Majaksi. Málokdy se pleteš, jsi totiž chytrý chlapík. Ale to už jsem ti říkal...


Kamamura
07. 02. 2022
Dát tip

Ano, pane Prosecký, máte samozřejmě jako vždy pravdu, to je přece to známé dělníkovo dilemma - mám si dát k večeri misku buřtguláše, nebo letmý závan božského aromatu belužského kaviáru?


Prosecký
07. 02. 2022
Dát tip

My,s  jazykovým citem, si uvědomuejme rozdíl, jak my říkáme, v kvantitě, neboli délce hlásky.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru