Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na kožním

15. 02. 2022
14
10
346
Autor
Nami 99

"Doktore, svědí mně celé tělo."

"Možná, že vykoupat by se to chtělo."

"To mi už pomohlo velice.

Ale jen na čas krátký.

Asi tak za dva měsíce,

se mi to vrátilo zpátky.

 

 


10 názorů

Alenakar
18. 02. 2022
Dát tip Nami 99

Jako dítka na základce jsme kdysi říkávali: čistota půl zdraví a špína celé. Tip.


Andělka1
15. 02. 2022
Dát tip

***souhlas se víšm, ale jak jste na tom , vy???...:-))


Špína se po 3 mm odlupuje sama. 


Aru
09. 02. 2022
Dát tip Nami 99

slušný člověk se myje jen na vánoce a na svoje narozeniny, šlechta za baroka věděla svoje :))


Kočkodan
09. 02. 2022
Dát tip

K mytí častějc vezmi vodu,

zkrať tu dlouhou periodu.


8hanka
09. 02. 2022
Dát tip

presne, sobota bola kúpacia:) Ale špinavé nohy sa museli večer umyť bez ohľadu na to, aký bol deň:)


Nami 99
09. 02. 2022
Dát tip 8hanka

8hanka

Já si z dětství pamatuju, že se koupalo vždycky v sobotu. A mžná to bylo zdravější, než přehnaná hygiena. Ale asi všechno s mírou.


8hanka
09. 02. 2022
Dát tip Nami 99

to sa divím, že doporučuje práve kožný kúpanie, v poslednej dobe radia opak, aj sprchovania pomenej, aby sa ochranný filter na koži neničil...aj keď dva mesiace bez vody a mydla  je asi príliš veľa:)))


Nami 99
09. 02. 2022
Dát tip Gora, supizmus

Špína do dvou centimerů hřeje a potom sama opadá.


Kamamura
09. 02. 2022
Dát tip Nami 99

"Koupat se má člověk v životě jen dvakrát - když z Boží vůle přijde na tento svět, a potom podruhé, když ho z Boží vůle opouští." - James Clavel - "Shogun"


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru