Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klíč k harmonickému manželství, jež přetrvá celé dekády

11. 02. 2022
11
13
322
Autor
Kamamura

Ve vztazích jsem objevil podobnost jistou;

nejdéle snese se sadista s masochistou!


13 názorů

Lili.
14. 02. 2022
Dát tip

Spráwnie je wźdy wztaźnie zájmeno " jež " , protoźe jež je jeźiek. A jeźiek je trzeba wychodnie, zapadnie aj. Jenź, ćili jenziek je cizokrajnów druh źijicie we wzdialeniem New Jorkúch.

 


Benetka
11. 02. 2022
Dát tip Kamamura

Můj chlapec

Je masochista

Na jatkách

Maso chystá

(Pepa Nos)


Kamamura
11. 02. 2022
Dát tip

MajaX - bylo to super vtipný, dokonce jsem si to opravil, a pak jsem to hledal, a pak jsem to opravil zpátky. Bod pro tebe, jsi chytrý, možná chytřejší než já... ale to už jsem ti přece říkal! ;-)


Kamamura
11. 02. 2022
Dát tip

MajaX - jo, sorry, už jsem to opravil, díky. To je moje častá chyba, spellcheck to nechytne, pak pořád pletu mě vs. mně a další věci. Zkusím si na to dávat pozor. 


Nami 99
11. 02. 2022
Dát tip 8hanka, Al Jal Úd

Souhlasím -

Sadista  - se stará o sad a zahradu

Masochista - chystá maso v kuchyni, vaří a stará se o domácnost.

Krásná harmonie.


Kamamura
11. 02. 2022
Dát tip Janina6, Al Jal Úd

Janina6 - já jim přeju, aby jim to odhlasovali. Každý by měl mít možnost žít s tím, koho si vybere, za předpokladu, že ten druhý si tu možnost vybere taky (konsenzualita). Nikdo nemá právo tvrdit, že nějaký konsensuální vztah mezi svéprávnými jedinci je "nemorální", libovolnému bohu nemilý, a podobně. 

Vývoj, naštěstí, zastavit nelze. 


Janina6
11. 02. 2022
Dát tip

Se vsadím, že sadistka s masochistkou ten rekord ještě překonají :-) Akorát to manželství těm ani oněm zatím neodhlasovali... 


Aru
11. 02. 2022
Dát tip Benetka, Al Jal Úd

nejlepší vztah má

vajičko a slepička!!!!!!!

znají se odmalička

:D:D


Kamamura
11. 02. 2022
Dát tip

MajaX - konkrétně?


Andělka1
11. 02. 2022
Dát tip

:-))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru