Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čekání

Výběr: Thea v tramvaji
15. 02. 2022
15
13
292
Autor
Karla9
Mám na Ukrajině tetu. Je slepá. Představuju si, jak sedí sama v domě, kolem tma, maximálně nějaké šedočerné šmouhy a poslouchá zvuky. Narodila se až ve čtyřicátém osmém, tak si nepamatuje dunění tanků ani nic podobnýho. Tam, kde bydlí, válku určitě nasávali s mateřským mlékem. Některé vzpomínky lidi nenechají zemřít, přikládají pod ně, aby hořely.
Volám jí: co děláš? Ále, představ si, že jsem si myslela, že už to začlo. Postavila jsem si vodu na kafe a nic. Říkám si: tak, už nám to vypnul, hajzl. Ale pak ručkuju po šňůře až k zástrčce a sláva, ještě je mír. To mi určitě vytáhla včera kamarádka. Pořád se bojí, že to tady shoří, než si toho všimnu… 

13 názorů

Karla9
20. 02. 2022
Dát tip

Děkuji Janina6 a Silene.


Silene
17. 02. 2022
Dát tip

(Všechno přechází do genomu. Dobře píšeš.) 


Janina6
17. 02. 2022
Dát tip

Skvělé. Takhle si představuju povedenou miniaturu... troška slov a přitom opravdu zážitek číst.


Karla9
15. 02. 2022
Dát tip

Diky, myslím, že lidi by rozhodně měli raději psát, než válčit:-)


annnie
15. 02. 2022
Dát tip

Držím palce tvý tetě. Všem tamějším tetám. Všem tetám na celým světě... 

Tip a.


Čudla
15. 02. 2022
Dát tip

Věřme,  že mír bude i nadále./*


Andělka1
15. 02. 2022
Dát tip

***


Můžeš si ho tam přesunout podle libosti :))) Je tvůj!


Karla9
15. 02. 2022
Dát tip

Theo, to mě samozřejmě potěšilo, ale sama bych přesunula výběr jen ke slovu mír.


Thea v tramvaji
15. 02. 2022
Dát tip Janina6

Mi to nedá... Posílám výběr i když bych asi měla "výběrovat" poezii... Tohle se mne ale dotklo.


dievča z lesa
15. 02. 2022
Dát tip blacksabbath

modlím sa, aby nič nebolo ... aby teta nepočula žiadne dunenie***


Karla9
15. 02. 2022
Dát tip aleš-novák

Díky Theo. Úzko je vždy myslím ještě uzší, když se člověka osobně týká.


To je krásný moment s tím mírem ohledně nezapojené šňůry. Ale celkově je z toho úzko.... Popsalas to touhle miniaturou skvěle. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru