Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Silikonové údolí bez génia

16. 02. 2022
3
9
242

jsi jako tvoje prsa

falešná


9 názorů

Kamamura
20. 02. 2022
Dát tip

Alenakar - hezký citát, opravdu. Co autenticita a skromnost, o nich se Anton Pavlovič nezmiňuje? Nebo prostě tyto dámy nepatří do příbuzenstva? A pokud necháme mrtvé tentokrát odpočívat, nemáš nějaký vlastní citát? Přecejenom je bezpečnější, snažší, a jistější citovat sebe sama, než dávno mrtvé autory úplně jiné národnosti - kdo ví, co se mohlo ztratit v překladu, a třeba to myslel úplně jinak! A co je nejhorší... mám silné podezření, že ten Čechov byl Rus!!!


Alenakr: Tak to jsem coby grafoman poněkud v antitalentové...


Alenakar
18. 02. 2022
Dát tip František FF Brukner

Hezké, stručné a úderné. "Stručnost je sestra talentu" říkával Anton Pavlovič Čechov. Tip.


Kamamura: Jistěže, toho času beru denně masáže, ledové sprchy a třu se froté ručníkem, abych nic nepodcenil a mohl plodně přispět do Obrany lidu.


Kamamura
16. 02. 2022
Dát tip František FF Brukner

Jasně, je potřeba nejdřív rozehřát svaly, aby si pak člověk při sportovním výkonu něco nenatrhl. 


Norsko 1: Díky, tohle je jen miniaturní minimalistika. Jiné mám obsáhlejší.


Norsko 1
16. 02. 2022
Dát tip František FF Brukner

Dobrý. Ale pokračuj


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru