Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Puch pravé poezie

18. 02. 2022
4
7
307
Autor
PavelK

V jedné básni se tu objevil termín puch pravé poezie. Neni divu, že je cítit, odjakživa byla coura...

https://www.youtube.com/watch?v=tO1HdH9z_Jw


7 názorů

PavelK
19. 02. 2022
Dát tip

K3 To je možné, vím, že LP zpěváci druhé kultury existuje, ale nevlastním ho. Určitě vyšlo dřív než Koh-i-noor. někdy na začátku devadesátek.


PavelK
19. 02. 2022
Dát tip Benetka

Benetka: Jsem rád, že tu mám zpřízněné (folkové) duše.

Dík.


K3
18. 02. 2022
Dát tip

PavelK, já myslím živou nahrávku, to je asi jiná, vyšla dřív, myslím na LP Zpěváci druhé kultůry.


Benetka
18. 02. 2022
Dát tip

Ach! Pane!! Díky!!! Za připomenutí. Tak dávno jsem to neslyšel...


PavelK
18. 02. 2022
Dát tip Benetka

K3: Je to starší věc, vyšla na leho prvním LP Zeměměřič. Koniáš vyšel na pozdějším kooh-i-noor.  V jednom dokumentu vysvětloval, že Magor a jeho nohsledi pálili knihy Hrabala, byla to inspirace pro Koniáše, nevěděl jsem o tom.  Třešňák je borec! Je to člověk obdařený velkým talentem, skvělý písničkář, básník, prozaik, výtvarník. Přitom doslova člověk z ulice.

Díky moc.


K3
18. 02. 2022
Dát tip PavelK

Třešňák je fakt borec; nic neztratil od dob Koniáše.


Norsko 1
18. 02. 2022
Dát tip PavelK

Ne v jedný. V mý. A několikrát, s různými obměnami 

:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru