Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vesna

01. 03. 2022
16
18
568
Autor
Kamamura

It's Her!

 

Květiny ve vlasech,

petřínský sad,

letos už konečně

zapomenu.

Snad...


18 názorů

Bubulína
22. 03. 2022
Dát tip

Člověk by si měl dávat bacha na to, co chce, aby to skutečně nedostal. Nedá se zapomenout jen to bolavé - přišel bys i o to krásné. Skutečně nic krásného nebylo?


AFRODITA
10. 03. 2022
Dát tip

moc hezký


Janina6
01. 03. 2022
Dát tip

Historicky poprvé mám u tebe pocit, že by ta básnička mohla být i delší... :-)


Ditto.


Takové příjemně krátké.


Lili.
25. 02. 2022
Dát tip

Ano, opravdu se zapomíná těžko, tedy pokud jde o některé ženy, které jsou nezapomenutelné.


Kamamura
24. 02. 2022
Dát tip Benetka

Benetko - na tebe jsem hodně myslel, říkal jsem si - vidíš, vidíš, tady mladé budeš poučovat, jako že co a jak, a tu máš, čerte kropáč - najednou Jaro!


Kamamura
24. 02. 2022
Dát tip

8hanka - to je dobrá připomínka, v poslední době ať maluju, koho maluju, pořád mi vychází jediná osoba. Udelal jsem link na její profil - když klikneš na obrázak, tak ji spatříš. Byla mi kdysi také velmi blízká, ale je to už skoro třicet let a nevídáme se, takže obraz v mé hlavě se samozřejmě dost liší od skutečnosti. Má ale tu výhodu, že nestárne...

Původní předlohou byla majitelka renfri.cz, Renfri je strašně drsná postava z povídek o zaklínačích, tak že to měla být původně drsná báseň o krvi a šermování. Ale Múzy rozhodli jinak, namaloval jsem (omylem?!) Vesnu, tak je nakonec báseň o jaru.


Čudla
24. 02. 2022
Dát tip

Zapomíná se těžko.  /*


annnie
24. 02. 2022
Dát tip

Včera jsem koukala na eifelovku z protějšího kopce, a tam už rozkvétaly keře... Pěkně jemně to máš dnes, verše i obraz. Bohužel zde možno dát tip pouze za to první, nu což...


Aru
24. 02. 2022
Dát tip

to je sama Vesna OsmiHanko, přišla sázet sněženky :D


8hanka
24. 02. 2022
Dát tip

Koho to máš na obrázku? veľmi to mi pripomína blízku osobu, ale tú nemáš odkiaľ poznať....je ďaleko...a celé je to pekné, Petrinsky sad by som rada znova videla...


Benetka
24. 02. 2022
Dát tip Bubulína

Tež vyhližim Vesnu

Snad konečně zesnu...

 

Hezké to máš Pane kolego! ;)

 

 

 


Aru
24. 02. 2022
Dát tip

však na tom není nic špatnýho ;)

proč Ištar/Inanna? třeba se prostě jen víc napojuješ na přírodu, časy se prostě mění

já jen, že to slovo je dost populární


Kamamura
24. 02. 2022
Dát tip

Hele, Aru, za střídání ročních období fakt nemůžu, jenom jsem je kstáru, těsně před nástupem do Cháronova člunu, začal vnímat. Proč, to fakt netuším, když to bylo většinu života ukradené, ale podezřívám tradičně špatné vztahy s jistou dámou jménem Ištar...


Aru
24. 02. 2022
Dát tip

vyhlížíš jaro, nebo stejnojmennou hudební skupinu? :))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru