Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zaklínačská mordýrna

25. 02. 2022
4
2
231
Autor
Kamamura

"Co jsem udělala špatně?" fňukala Ciri, a třela si namožené zápěstí.

"Nic," řekl Lambert, "jsem prostě silnější. Neparíruj klasickým způsobem a nenech se silou mého útoku zasáhnout ani přes kryt. Rána ti vždycky rozhodí střeh, a nakonec zavrávoráš. Kryj letmo nebo povolem, a uhýbej, soustřeď se na rychlost, tam se mnou můžeš soupeřit."


"Co jsem udělala špatně?" fňukala Ciri, a třela si pohmožděný bok.

"Nic," řekl Geralt, "Kyvadlo nemůžeš odrazit, stejně jako neodrazíš žahadlo mantichory, nebo pařát wyverny. Odraž se místo toho ty od něj...lehce jako pírko... a skoč!"


"Co jsem udělala špatně?" fňukala Ciri, když podávala ruku Vesemirovi, který jí pomohl zpět na nohy.

"Nic, dceruško, nic," odpověděl Vesemir, a starostlivě si Ciri prohlížel, "jsem starý a mazaný jezevec, znám všechny triky, a bil jsem se o život tolikrát, že to už dneska ani nespočítám. S lidmi jako jsem já se nesmíš nikdy pustit do křížku, protože prohraješ. Vezmi nohy na ramena a utíkej, co ti síly stačí!"

 

  Nepředstavuj si všechny lidi,  

  neb se ti do hlavy nevejdou.   

 

  Ten kdo se před stádem za city stydí,  

  ten třese se, když svět se oděl tmou.  

 

  Neplň svá ústa z vědra vodou  

  falešné, obecné morálky,   

 

  a netancuj na cestě za svobodou  

  do parytmu mizerné kutálky.   


2 názory

Lili.
25. 02. 2022
Dát tip

Oživil jsem si zaklínače, jó, to byly časy, když jsem ho četl.


Jo!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru