Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čekání 2

28. 02. 2022
7
5
200
Autor
Karla9

Ukrajina se obrazně probudila do mrazivého rána. Nikdo totiž nespal. Psi i kočky se snažili prchnout ze sklepa. Bojí se, ale utéct není kam, teta je nepustí. Všichni nakonec leží na provizorním lůžku mezi zavařeninami, při silnějším výbuchu se psi klepou a kočky se krčí v koutě. Zlý sen vstoupil do domu. Volám jí: Žiješ? To víš, že žiju. Kdo by se postaral o zvířata? Našla jsem prodlužovačku a mám dvě hodiny na to, abych si nabila mobil a taky si můžu vařit jedno kafe za druhým. Chleba mi už došel, ale mám spoustu kompotů a taky houby. Vždycky jsem si říkala, jak je možné, že ty vůbec nic nezavařuješ. Měla bys to zvážit. Venku je krásně. Vidím, že září slunce. Viděla jsem i požár benzínky, co byla kousek od nás. Pamatuješ? Nechtěla bych vidět to, co zbylo z města. Musí to být smutný pohled. Proto jsem oslepla? Co myslíš?  


5 názorů

Karla9
01. 03. 2022
Dát tip blacksabbath

Nikdo z nás si to neumí představit. Brečím, když si telefonujeme. Slyším totiž bombardování v přímém přenosu. 


Janina6
01. 03. 2022
Dát tip

Tohle je o statečnosti. Říkám si, kolik bych jí asi v sobě vyhrabala, kdyby... Říkám si, jak pohodlně žiju.


annnie
28. 02. 2022
Dát tip blacksabbath

Bůh chraň tetu, psy i kočky


Karla9
28. 02. 2022
Dát tip dievča z lesa

Děkuji, dievča z lesa. Cítím, že mi rozumíš.


krásne ... veľmi držím palce***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru