Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Naděje umírá poslední

01. 03. 2022
6
8
299

 

V předsálí Posledního soudu,

znuděně čeká parta bloudů. 

Na co to čekají? Prý na spasení.

Jenže se proslýchá: nebude, není!


8 názorů

AFRODITA
10. 03. 2022
Dát tip

jednoduše pravdivé


Alenakar
03. 03. 2022
Dát tip

Spasení rozhodně není a nebude k mání. Nirvána čeká jen na ty, kteří si to zaslouží a těch je zanedbatelně málo.  Nás ostatní čeká jen další inkarnace. Někdy přímo do pekelného ohně, nebo na skálu pod zobák a pařáty orla.   Tip.


Bačkovský
02. 03. 2022
Dát tip

jsem "redaktor" , naděje neumírá nikdy 


Aru
02. 03. 2022
Dát tip

aha, chápu, ale co když pane Prométheé ohněm tenkrát nebyl myšlen oheň, který jste přinesl, ale spíše světlo vědění, není snad dnes ukázková doba kdy je tlak na to lidem intenzivně zatemnit mysl?

když dáte do ruky lidem oheň a neví jak ho rozdělat, musí ho udržovat, když jim dáte křesadlo, rozdělají si ho sami kdykoli chtějí, to je myslím důvod vašeho přikování ke skále, že jste lidem nepřinesl vynálezy, ale technologie, což vaše kolegy tak rozlítilo ;)


Zapálili si pod sebou planetu, hlupáčci hloupí, a ještě si mysleli, že jednají ve "svatém zápalu", ačkoliv to byl spíše zápal mozkových blan. Jenže oheň je věčný a spravedlivý, spravedlivější než všichni bohové i Bohové, protože nemá tvar, nemá ruce, aby mohl bohatým dávat, a chudým brát, jako křižák, plebiscitem pomazaný zloděj... nebo "redaktor". 

Když dává, dává všem, a když bere, bere taky všem. 

Oheň je dokonalý!


Aru
01. 03. 2022
Dát tip

to je ta fronta, kde stojí 100 tisíc lidí denně a děsně je bolí nohy??? a asi nemají ani Oboly :D


Lili.
01. 03. 2022
Dát tip

Fantastické, tip jako vyšitý. (Ačkoli je jen vepsaný, ale to je detail.)


Janina6
01. 03. 2022
Dát tip Zajíc Březňák

V předsálí Posledního soudu - fronta...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru