Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdo z vás není tak dobrý jako ON!

10. 03. 2022
3
10
385

Když tu píše ON, nemá cenu se snažit. Vy ostatní to můžete zabalit. Proti němu je každý nic. Takový úžasný tvor, a vy, místo toho, abyste ho obdivovali, píšete ty své zbytečné kusy bez přidané hodnoty! Vyzývám vás, styďte se! 

 

Och, ty jediný,

jediný úžasný

piš dál, piš dál

ostatním ses jenom smál

 

Jsi jiný než oni

jiný než vloni

Jsi jen můj a tvůj

ostatní kydaj hnůj

 

Snažím se to napsat, jako bys to napsal ty

Nesuď mě za to, buď od té dobroty

Ty statečný, šlechetný anděli

S tebou chci být i v neděli

 

Oni tě nechápou, jsi moc nad nimi

Budou cyničtí, aby si nalhali

Že nejsou o tolik horší

Přeji ti pokoj ve tvé duši


10 názorů

Danny
11. 03. 2022
Dát tip zvedavec

Dír: já myslel, že je Milovnice tvůj alternick a máš ji tu pro zvyšování popularity... i když v tomto případě by tento tvůj žlutý post byl dobrým zametením stop :)


Luzz
11. 03. 2022
Dát tip ysslandia

dojemné verše. formálně vybroušené, originální, hluboké. a nadto psané od srdce. a to je to nejdůležitější.

 

akorát teda - něco vydávat a psát na pětadvacet let starý internetový portál podle mě vyjde skoro nastejno.


A kdo je podle vás velký tady na Písmáku? Vidím jen bandu lidí, kteří nemají na to vydávat, tak musí psát na dvacet pět let starý internetový portál. A ON moc dobře chápe, že krásná slova neznamenají krásu, že slušný jazyk neznamená slušnou báseň. Plní mě něhou skrz bahno života! A to tady nikdo jiný neumí! Kdo je tady opravdu velký, je jen vaše domněnka. Vše je subjektivní. I velikost.


Norsko 1
11. 03. 2022
Dát tip

Velkej Vont, to je Von, ten hledaný recidivista


Alenakar
11. 03. 2022
Dát tip

Ale vždyť toho, kterého neseš ve jméně, si tady kromě tebe nikdo ani nevšimne.  Takováhle básnička by měla být o někom skutečně úspěšném, kdo je opravdu velký ON nebo velká ONA tady na Písmáku.


No přeci ON, kterého nesu i ve jméně.


Alenakar
10. 03. 2022
Dát tip Milovnice Díra

Hezké.  Tip. A kdo je onen velký ON? Nemůžeš být trochu konkrétnější?

Z Písmáku to asi nikdo nebude. Tady funguje spíše velká ONA.


Norsko 1
10. 03. 2022
Dát tip

Hezký. Konečně něco co má smysl


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru