Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nedokáži ti to říct

28. 02. 2000
2
0
776
Autor
Marsyas

Nezlob se prosím -šeptám do noci- topím se ve své vlastní bezmoci tolik slov znám - ta pravá schází tisíckrát vyřčena mají chuť frází Cokoli řeknu tvůj cit poraní myšlenky moje - křídla havraní snesly se na bělostné pozadí; v té naší malbě kontrast neladí Lépe by bylo zmlknout docela a hrotem ticha vrývat do čela vrásky co nejsou zatím k vidění... Proč všechnu bolest slova rozmělní?
Miroslawek
17. 05. 2000
Dát tip
Slova jsou od rozmělňování. Čím víc upřesňuješ, tím víc se vzdaluješ od původního pocitu. Už to tak je.

Merle
02. 03. 2000
Dát tip
Vím co myslíš. Znám ten pocit, a někdy musím použít třeba nadsázku, nebo dokonce vylepšující lež, abych mohl předat sílu toho pocitu, co jsem zažil. Ale i tak bych řekl, že slova rozmělňují myšlenky, nebo pocity o který se chceš podělit. Ale bolest? Vnitřní bolest? Tam mi pořád uniká, jak jsi to myslela. Ne že by to bylo důležitý, ale ta debata je zajímavá :c)
BTW: Co je to znát něco?
BTW2: Zrovna čtu Runeround, kde jeden (ten onen) Marsyas vystupuje, ale to asi nebudeš ty ;-))

Merle
01. 03. 2000
Dát tip
No, pod pojmem rozmělnit, sem si představil rozdrobení na malý kousky... pokud tím myslíš otupění, tak to se stane po čase každé stálé boleti, bez ohledu na slova. Slova by to mohly urychlit, protože mluvením o bolesti ji jaksi zvýšíš a tím rychleji vybiješ. Pak většinou zbytea taková tupá poškubávající se prázdnota. Ale po pravdě mám raději tu prázdnotu, kterou můžu vyplnit podle vůle, než bolest, kterou vůlí zahnat nedokážu.
BTW: Neznáme se?

Marsyas
01. 03. 2000
Dát tip
myslím to ještě trochu jinak. Chceš vyjádřit nějaký intenzivní pocit, předat ho někomu jinému. někdy je lepší mlčet a předat to očima, protože slova ti to umrtvjej.Vidíš nedokáži ti to prostřednictvím slov vysvětlit:)

BTW: znáš sám sebe?

Merle
29. 02. 2000
Dát tip
Jo, i mě se to líbí, a to dost...
ikdyž, že by bolest rozmělňovala slova?

Marsyas
29. 02. 2000
Dát tip
slova opravdu občas rozmělňují bolest. nejdřív něco intenzivně cítíš. chceš to dát do slov, vyjádřit tím tu intenzitu a tak mluvíš mluvíš a zbyde ti na konci jen sucho v ústech a tupá bolest někde uvnitř. neznáš to?

Laďa
28. 02. 2000
Dát tip
Hezký.

Bibša
28. 02. 2000
Dát tip
Co hezký? MOC HEZKY!!!!! Nezlob se na mi, ale to je naprosto úžasné!


Lyryk
28. 02. 2000
Dát tip
Jemné věci se nesmí nahlas chválit :-) Bibšo nekřič na krásu :-)

Marsyas
28. 02. 2000
Dát tip
:) Bibšo ty i když křičíš zní to jako zpěv slavíků (myslím:) takže klidně křič co hrdlo ráčí a nenech se peskovat od Lyryka!:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru