Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O prostřednosti

28. 02. 2000
3
0
926
Autor
Marsyas

Nebolí to, jen trochu hořká chuť; pst prosím mlč a neprobuď pocity v hloubce spící. Nepálí to jen vlažné brnění; rozespalé kočky vrnění, knot utopený v svíci. Netěší to, jen šimrá ješitnost, taková bezbarevná prostřednost; mžouravé oči bdící. Netíží to...(někoho víc než dost) neochutnatelná bezbřehost Lépe je nepoznat! Opravdu? Možná....snad...
Miroslawek
17. 05. 2000
Dát tip
lépe je poznat...ale bolívá to...často

Hackman
29. 02. 2000
Dát tip
neochutnatelná bezbřehost ...jako moře

Merle
29. 02. 2000
Dát tip
jojo

Lampář
28. 02. 2000
Dát tip
Tenhle pocit znám .... moc hezky popsanej, ale stejně volám VSTÁVEJ !!! :o)))
*!

Laďa
28. 02. 2000
Dát tip
To je taky hezký!

Bibša
28. 02. 2000
Dát tip
Smekám a začínám ti Vykat!!!! :-)))))) Bledě modrá nálada, zahalena mlhou a tichem spících citů. Lépe je nepoznat? Zcela s tebou souhasím...

Lyryk
28. 02. 2000
Dát tip
Holky padající si do náruče s hrůzou zjišťující, že se po letech nepoznaly.. Tahle moje ironie jen přešlapuje na místě, není proti té básni ani proti těm citům.

Marsyas
28. 02. 2000
Dát tip
dík lampáři vstávám a usmívám se jak je mým zvykem:)
Laďo:)
Bibšo já osobně vykám jen jednomu člověku a to je můj nepříjený zubař. Tak prosím pokud ke mě máš vroucnější vztah než já ke svému dentistovi, prosím nevykat:)
Lyryku tvá přešlapující ironie udělala ďůlek do chodníku... rychle jí odnes ať se neprošlape k protinožcům:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru