Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyhodnocení Tematického dne za březen a téma na duben

31. 03. 2022
1
7
548

Milí Písmáci,

 

březnový Tematický den na téma Přišel jsem, viděl jsem, zvítězil jsem byl sice méně obsazen, ale přinesl zajímavé úhly pohledu na zadanou problematiku. 

Veterán

Gora

20

mimo soutěž

Detektivní schůzky se smrtí II

Bixley

11

mimo soutěž

Joachim

Supizmus

9

 

Dopis Annie z literárního serveru

Vladimír Putin

7

 

Trychtýř na energii

Rachejtle5

4

 

Hlasový záznamník

Morales

4

 

 

S aforismem Rychlé vítězství se zúčastnila janina6 a dostala za něj 21 tipů. Je vidět, že text i při své stručnosti zaujal. Vzhledem k neporovnatelnosti tohoto příspěvku s ostatními jsme se raději rozhodli dát přednost autorům textů delších.

Vítězem se tudíž tentokrát stává supizmus s povídkou Joachim a 9 tipy. Gratulujeme!

Vítězkou za celé 1. čtvrtletí se stává janina6 s povídkou A lepší s 22 tipy a výběrem. Rovněž velká gratulace!

A co nás čeká v dubnu? Tentokrát téma na citát z knihy Miroslava Skály Svatební cesta do Jiljí:

"Jedeme už celý den, ale až tady jsme zůstali jako očarovaní. Vy si to možná ani neuvědomujete, vy to vidíte denně. Ale tady ten výběžek lesa, za ním to dvojí pásmo hor, západ slunce a teď ta louka..."

Své dubnové příspěvky prosím vkládejte v neděli 24. dubna 2022. Hodně zdaru!

Vaše Próza měsíce


7 názorů

Я также хотел бы поздравить победителя. Прекрасно!


Janina6
05. 04. 2022
Dát tip

Rachejtle, díky. Vlastně mě to čtvrtletní vítězství překvapilo, vůbec jsem to "sčítání" nesledovala :-)

Nové téma vypadá zajímavě, já se pro tentokrát předem omlouvám, že se nezúčastním. Za pár dnů totiž mizím do lázní a zpátky budu až koncem května. Protože jsem zatvrzelá nepřítelkyně chytrých mobilů, budu bez internetu, což mi přijde vlastně jako dobrodružství :-) Tak ať se vám tematický den vydaří.


Gora
03. 04. 2022
Dát tip

To není špatný nápad, rachejtle, zopakovat pravidla a zveřejnit víc měsíců naráz - tehdy byl TD v začátcích... škoda, že tu na Písmáku není "nástěnka", kde by termíny a náměty jednotlivých TD mohly být vyvěšeny po celý rok... a ani do Soutěží, které jsou uvedeny na lince nahoře není bohužel uveden. Voláme po tom s bixley několik let.

Něco s tím uděláme, díky za podnět.


rachejtle5
03. 04. 2022
Dát tip

Gratuluji supizmu k vítězství v tomto kole a janině6 k vítězství v celém 1. čtvrtletí.

Zjistila jsem si, že se jedná o prozaickou soutěž, píše se to tady https://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=496429, ale je to už dávno a možná by bylo dobré to zopakovat.


Janina6
31. 03. 2022
Dát tip

Taky už jsem volala po tom, aby soutěžili i organizátoři, ale prý to nejde, škoda.


Janina6
31. 03. 2022
Dát tip

Gratuluju supizmu k vítězství :-)

Koukám, že můj příspěvek se tentokrát nepočítá. Je fakt, že byl opravdu hodně stručný, tak to asi proto.


supizmus
31. 03. 2022
Dát tip K3, Janina6

Tož děkuji za tipy, vítězství potěšilo. Jenom si říkám, zda není škoda, že vítěz je až ten třetí vzadu a skutečně nejlepší text má víc jak dvojnásobný ohlas? Zda není čas se nebát vydat svá dílka vstříc soutěži - my ne tolik talentovaní sice přijdeme o vavříny, ale bude to relevantnější.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru