Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

22.srpna

29. 05. 2002
3
0
1130
Autor
dr_t

Jak říkám mohli by ste se kouknout :-) (je mi 11)

Můj pes vyskočil a chytil ve vzduchu klacek ,který jsem mu hodil.Hrozně mě můj pes nudí:to jak ho musím každý večer vypouštět, jeho houpavý způsob chůze a jeho otravné štěkání.Přiběhl ke mě a dal mi pod nohy klacek.Nevšímal jsem si ho.Vydal jeden za svých prasečích zvuků a odběhl na kopec před námi.Úplný blázen.Nevím, proč jsem ho vlastně chtěl.Ale pamatuji si datum jeho narození:22.srpna.Přeji si, abych i to zapomněl,připadá mi špatné ho znát.,,Tak pojď,\"zařval jsem na svého psa a ani jsem se nepodíval, jestli jde za mnou.Doufám, že ne.Doufám, že zůstane úplně sám v hustém lese.Ohlédl jsem se.Šel za mnou.Myslím, že jsem pocítil úlevu.Rodiče by nebyli šťastní.

Přišel jsem domů a vyšel do svého pokoje.Můj pes šel za mnou.Otevřel jsem dveře a zaklapl jsem mu je před nosem.Já měl radost, že se mi povedl takový vtip.Uslyšel jsem jeho prasečí zvuky, které vydával za dveřmi.Takhle neusnu.Chvíli jsem si četl a nakonec jsem přes všechny své pochybnosti usnul.

Vzbudil jsem se další den někdy okolo osmé hodiny.Otevřel jsem dveře a zakopl o svého psa.

,,Nemůžeš dávat pozor?\"zeptal jsem se ho naštvaně,zvedl se a šel jsem se umýt.

Tento den proběhl stejně jako ten minulý:můj pes mě pořád otravoval.Další den jsem se vzbudil zase okolo osmé, rychle jsem otevřel dveře a chtěl zakopnout,ale můj pes tam nebyl.,,Konečně to vzdal,\"řekl jsem si nahlas.Jenže nebyl ani v jiných částech domu.Na stole jsem našel vzkaz:Ahoj.(poznal jsem mámino písmo)

Večer se tvému psovi udělalo špatně.Nechtěli jsme tě budit.

Nebudu to zdržovat ,protože vím, že tě to nebude zajímat, ale bylo to příliš vážné,nepřežil to.

Líbá máma

Vyšel jsem do svého pokoje a začal jsem brečet.Vzal jsem si svůj deník a začal psát,,Počkat, kolikátého je?\"neštěstně jsem se podíval do kalendáře.Chvíli jsem byl v klidu a začal psát, a pak jsem se rozbrečel a víc než datum jsem nenapsal: 22.srpna


dr_t
03. 12. 2002
Dát tip
Teď sem si všiml ,že je tady napsaný autor tohoto díla stojí o hlubší kritiku!To teda nestojím! :-)

Spvrivs
22. 08. 2002
Dát tip
Téda to je náhoda že sem se sem dostal zrovna dneska. FŠECKO NÉLEPČÍ !!!!!!!!!!!! ;-))

dr_t
10. 08. 2002
Dát tip
Teďs to vystih! :-)!Zapoměl sem login takže sem byl chvíli mimo!

Spvrivs
05. 06. 2002
Dát tip
Jojo, pravou hodnotu věci poznáme, až když ji ztratíme.

Deltex
31. 05. 2002
Dát tip
Je to hezké, ale styl je nevybroušený a nějak mi přišla i slabší pointa, ale piš dál...

gd
30. 05. 2002
Dát tip
Tohle je o dost lepší než 21. srpna. Tip. Akorát by ses mohl ustálit na jednom věku... A hlavně to nemusíš psát pokaždý do záhlaví, od toho jsou údaje o tvý osobě.

des_te_meer
30. 05. 2002
Dát tip
je to oki napsany *

Kwin
29. 05. 2002
Dát tip
Tak to jde. A když to čtu podruhé,líbí se mi to. Mrknu se co tam máš dál............

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru