Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Labutě

08. 04. 2022
5
8
352
Autor
Magdalene

Bílé labutě

ve vzduchu se vznášejí

přijela pout´.


8 názorů

Alenakar
14. 04. 2022
Dát tip

Jamardi,

souhlasím s tím, co píšeš. Téma labutí na kolotoči i na nebi mi připadá velmi podnětné. Tak trochu maluji i fotím, takže si dovedu dobře představit obrázek s labuťovým kolotočem a s klínem labutí na nebi. A kdyby to někdo vyfotil, bylo by to ještě lepší.

Kdyby tě to třeba zajímalo, na tohle téma pokračuje diskuse pod mým senrjú Před oknem z 27.2. 20 ( v mých "doporučených"). 


Jamardi
12. 04. 2022
Dát tip

Proč by to mělo být haiku, když je to víc senrjú?

Při- je- la- pouť = 4

Při- je - la - knám - pouť = 5 (třeba jo, pokud to chceš nacpat do haiku, ale to první je hezčí a u senrjú to nevadí.)

Celkově tam máš překvapení, což u senrjú má být a u haiku být nemusí.

Myslíš si, že haiku je něco lepšího?

A jsem žena, ne chlap. :)

Alenakar: Já to beru tak, že tam jsou jen jedny labutě. Ale nejdříve je možné si myslet, že jsou skutečné, až potom se ukáže, že jsou od kolotoče.


Alenakar
11. 04. 2022
Dát tip

Magdalene:

let skutečných labutí nad kolotočem s labutěmi - to je skvělý námět pro senrjú. Nechceš o tom senrjú napsat? Bylo by to velmi cenné tím, že je to tvůj autentický zážitek.


Magdalene
09. 04. 2022
Dát tip

Já totiž viděla na nebi letět labutě a kousek odtud byly kolotoče. Tudíž, každý si může představit co chce. Proto jsem to Haiku napsala. :-)

 


Magdalene
09. 04. 2022
Dát tip

Já ti nevím, jak bys rozdělil ...pou´t ? V  Haiku je to myslím celé slovo . Nebo ...po..ut´ ...to nejde. Díky za TIP.:-)


Jamardi
09. 04. 2022
Dát tip

Senrjú má přinášet překvapení, což tam je. (V prvním okamžiku jsem si představila jiné labutě.) Souhlasím s Alenakar.

Haiku má popisovat jev v přírodě. Ve 3 řádku máš 4 slabiky.

Mohlo by být i Přijela k nám pouť, ale mně se to líbí víc bez "k nám" protože je to tam navíc a odvádí to pozornost od těch labutí, které tam jsou hlavní.


Magdalene
08. 04. 2022
Dát tip

A v čem vidíš, že to není Haiku? Ráda se přiučím. Děkuji.:-)


Alenakar
08. 04. 2022
Dát tip

Bílé labutě

zas budou létat v kruhu -

Přijela k nám pouť

 

Jako senrjú by to mělo něco do sebe. Dobrý nápad. Tip.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru