Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pěkně podle abecedy (2. vydání Albatros)

16. 04. 2022
0
3
305
Autor
zzlatý

Upozornění jen pro případné zájemce

https://www.knihcentrum.cz/pekne-podle-abecedy-1 


3 názory

zzlatý
16. 04. 2022
Dát tip

Gora: Dík za povzbuzení. Já to oznámil na Písmáku proto, že kdyby měl někdo zájem, tak se ještě někde kniha sehnat dá, ale stavy se rapidně snižují a Albatrosu končí licence. Knihy nejsou už ani v Kanzelsbergeru , pár jich má Dobrovský, už je nemá ani Luxor. Já jich pár ještě mám, protože jsem je koupil na besedy s dětmi, které jsem dělal ve školách a knihovnách každý rok asi tak pro 5000 dětí - a pak přišel KOVID. Posílám knihy dobírkou, a to "Pěkně podle abecedy", "Slovní hrátky se zvířátky", "Prapověsti naše s trochou vtipné kaše", "Naši ptáci", či "Kořeny a koření života". Mám ještě i pár knih "Svět jako na dlani", která byla i zhudebněna - ta už nikde není, Euromedia je vyprodala. Koncert je na DVD, tak jako moje divadélko "Čím je skládka pro zvířátka".


Gora
16. 04. 2022
Dát tip

Zdeňku, gratuluji. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru