Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tvorba mladých

30. 05. 2002
2
0
1396
Autor
vyo

Spolok slovenských spisovateľov vyhlásil súťaž o Literárnu cenu RUBATO 2002. Má podporiť rozvoj mladej pôvodnej slovenskej tvorby. Cenu získa autor za najpozoruhodnejšie dielo, ktoré splní náročné kvalitatívne kritériá a spôsobilosť na knižné publikovanie. Vek autora je limitovaný hranicou 35 rokov. Texty v troch exemplároch, odoslané na adresu SSS, nesmú byť dosiaľ knižne publikované v rozsahu 500-1000 veršov alebo 80-100 strán prózy. Termín uzávierky je 15. októbra 2002. Odmenou pre víťaza bude samostatné knižné vydanie najlepšieho rukopisu vo Vydavateľstve SSS.

 

Takže, veľa šťastia !


Ghatotkacza
31. 05. 2002
Dát tip
...dávám tip!*

vyo
30. 05. 2002
Dát tip
Sonatína neviem, ale je tam: "....má podporiť mladú pôvodnú slovenskú tvorbu....", tak by to asi malo byť po slvensky. Takže obmedzenie tam bohužiaľ asi bude :-(. Chceš tlmočníka ? :o))

rošťanda
30. 05. 2002
Dát tip
O.K.-líbí se mi to,vždyť v dnešním světějazyková bariéra je to nejmenší, co by mělo dělat problém, nebo ne...:)))))!!!!!!!Držím palečky!!!

Naso
30. 05. 2002
Dát tip
V roku 2001 vďaka tejto súťaži Slovenský spisovateľ vydal knihu mladého autora Petra Bílého "Spomalené prítmie". Úžasný autor, úžasný objav! Nabetón! Viď recenzia v Naso_kritik... Aj ďalší máte šancu!

rošťanda
30. 05. 2002
Dát tip
:)))))))))))))))))))!

vyo
30. 05. 2002
Dát tip
Aj ja držím. Na Slovensku takýchto akcíí až tak veľa nebýva.

Bix
30. 05. 2002
Dát tip
dík

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru