Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pokoj

12. 05. 2022
14
18
361
Autor
Dagmaram

devětatřicet -

poslední rozloučení

přichází náhle


18 názorů

Kamamura
17. 05. 2022
Dát tip

Húúú... strašidelný třináctý tip.... húúú.....


Gora
14. 05. 2022
Dát tip

Jde o formu, Dášo.


Dagmaram
14. 05. 2022
Dát tip

Irčo dobře změním na miniatury hříčky. Já nad tím přemýšlela a říkala si, že se to vážným obsahem na hříčku nehodí.


Gora
14. 05. 2022
Dát tip

 

Smutné...

Dášo, miniatury prozaické - nebo miniatury, hříčky? 


Dagmaram
13. 05. 2022
Dát tip

Ahoj Evženie, já mám paměť tuze krátkou, ale některé věci se umějí vtíravě vracet. Ale jo, máš pravdu, bledne to ..


Zůstane pár vzpomínek, ale i ty vyblednou. 

Jak říkal farář při loučení s naší tetou (102 let), jsme tu jen na návštěvě a není na nás, jak dlouho se zdržíme.


Dagmaram
13. 05. 2022
Dát tip

5Me, je to jenom mini obrázek, fotka, kterou udělal život. Běžná součást života, která přesto zaskočí, a to je na ní úžasné. Proto stojí za to ji zachytit a poslat dál. Žádné hodnocení v tom není. Aspoň myslím. Spíš prostě jen ten úžas.

Že už myslím potichu dál, a je mi kluka líto, no tak sorry, taková já sebelítostivka jsem. To si ale nechám do komentáře a do fotky to neotisknu.

Jsi mě podebral, ale na druhou stranu s té sebelítosti zvedl. Takže dík a už běž raději dnes pryč :-)


5-MeO-DMT
13. 05. 2022
Dát tip Lenochod

Nebudu se v tom Dášo víc šťourat, ale pojem (ne)naplněný mě dráždí. TA TO PŘECE NESTOJÍ! Většina se poctivě snaží, ale osud jim výsledky nedá. Někdo se fláká, ale stejně se mu daří. Tak co je ta naplněnost? Podle mého, podstatné jsou "jen" pocit a přesvědčení dotyčného, že se dostatečně snažil. Kdo jiný má právo ho hodnotit? A pokud se tak dotyčný necítí, ať jde. My se tím netrapme. A nebo ještě přísněji, nelaskejme se s vlastními sebelítostivými představami.  A pokud to dojde tak daleko, že už o tom MUSÍME i něco psát a zveřejňovat, tak pořádně. Takhle ne. 


Aru
13. 05. 2022
Dát tip

39 je strašně mooooooooc, měl jsem chvíle, že bych s tím už prásknul a to mi těch 39 není. když život stojí za houby a dotyčného nic netěší, jaký by měl důvod zůstávat? a jsou nemoci s kterýma je těžko vyžít


Dagmaram
13. 05. 2022
Dát tip

K3 díky za sdílení. Nepředpokládané může o to víc zasáhnout.


Dagmaram
13. 05. 2022
Dát tip

Aru. Přemýšlím. Třicet devět není zas tak málo, příběhů na celej život. Jen je to fakt kritickej věk. Dost lidí to přestane "bavit" a svíčku sfouknou.


Dagmaram
13. 05. 2022
Dát tip

Ahoj 5Me, já ani nemám smutek, tak blízko jsme si nestáli. Ale cítím lítost nad nenaplněným? životem, kterého se raději vzdal.


K3
13. 05. 2022
Dát tip

Nedávno jsem byl na pohřbu. Krásné zasněné děvče. Asi jen o osm let mladší, zemřela náhle, nikdo neví proč. Diagnóza: Syndrom náhlého úmrtí. Bylo to moc smutné. 


Aru
13. 05. 2022
Dát tip

myslím si že je to jak v těch pohádkách, že každej máme různě dlouhou svíčku života a nejde s tím hnout, kdybychom tu byli všichni to stovky, pak by to byl neskutečnej masakr, plus je důležitější jak člověk žije, než jak dlouho žije a koho to tady nebaví, měl by mít plný právo odejít


5-MeO-DMT
13. 05. 2022
Dát tip

Možná je to škoda, bez rodiny, brzy... Ale jen na základě těchto faktů to přeci nemusí být špatně. Nových lidí stále přibývá a co někdo zvládne za rok, jiný nedá za sto let. Ale samozřejmě neznám osobní příběh a nijak nesnižuju tvůj případný smutek.

 

 


Dagmaram
12. 05. 2022
Dát tip blacksabbath

Jo a3n, nějak to tady nezvládl. Viděla jsem v něm pořád mladýho kluka a parte mi řeklo, že odešel čtyřicátník bez rodiny. 


annnie
12. 05. 2022
Dát tip blacksabbath

Oj... Tak to je brzo... Kéž má příští život lepší...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru