Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hej já...

14. 05. 2022
8
7
214
Autor
Savage Flame

"Hej Ty!"

"Totiž vlastně hej já...!"

Ozvalo se od zrcadla a já se překvapeně obrátil.

"Prosím?", bezděky jsem polohlasně šeptl.

Tvář proti mě se zašklebila a vyplázla jazyk.

"Tak mě už přestaň soudit a najdi si jiné já, když Ti tak vadím!", řekla tvář v zrcadle a zamračila se na mě.

"Ale já..." chtěl jsem něco říct...

"Ale já...ble ble ble...", řekla tvář a posměšně se zašklebila.

"Když už se nedokážeš vymáčknout, tak si to napiš!", poznamenala.

"A vůbec, Já tedy Ty být vlastně nechci, tak mi dej laskavě pokoj" a ostentativně se ke mě otočila týlem...

 

Od toho dne se nedívám do zrcadla a radši ani nehledám sám sebe. Však ono si mě nějaké to já najde a třeba nebude tak protivné a nesnesitelné jako to minulé. Asi musím vypadat děsně, ale je mi to jedno. Zrcadla a hádání se sebou samým jsem prostě vzdal... 


7 názorů

To Gora: Nápodobně ;) S.F.


Gora
15. 05. 2022
Dát tip Savage Flame

Oceňuji smysl pro humor, Savage.


To Gora: U mě je vlastně všechno tak trochu dopis, přestože někdy vlastně sobě samému a zpravidla je neodesílám... Možná proto mě to nutí psát ta velká písmena. Slibuji, že ve sborníku mých prací to bude již v prvním vydání opraveno. ;)

Pointy mělo na starost druhé "já", to ponechané v zrcadle, takže nemohu sloužit... :)

Ne každá rozpolcenost je hluboká, ta moje je asi pofidérně povrchní, asi jako odraz v zrcadle.

Sranduju, ale postřehů si cením a děkuji za ně. ;) S.F.


Lenochod
14. 05. 2022
Dát tip Savage Flame

Velmi inspirativní! Každý to určitě vnímá po svém... Já například myslím na svého strážného anděla, se kterým jsem se nedávno seznámila - v době, kdy se moje já skrylo před celým světem, a ta loutka co tu zbyla, přesto fungovala dál... Když se mé já vrátilo, zjistilo, že mu celou dobu kryl záda jakýsi náhradník, jakýsi Jolly Joker (s jediným úkolem, přečkat dobu bezvládí a nenadělat žádnou škodu). Zkoumala jsem, kdo to byl, a zjistila, že můj stážný anděl a náhradník je vlastně má setrvačnost. Dala jsem tomuto mému druhému já jméno Jolanka a cítím k ní velikou vděčnost. Byla to jediná skutečná pomoc, které se mi dostalo v mé nejzoufalejší době... (i když trochu opožděná pomoc, jak to u setrvačnosti bývá...)


Evženie Brambůrková
14. 05. 2022
Dát tip Savage Flame

Jasně, hádavé nebrat.


Gora
14. 05. 2022
Dát tip Savage Flame

Opravila bych velká T na malá... velká se používají jen v dopisech.

Škoda, že postřehy nejdou víc do hloubky a po zrcadle jen sklouzávají... bez výraznější pointy.


annnie
14. 05. 2022
Dát tip Savage Flame

Přijde chvíle, kdy své nové Já rozpoznáš, pochopíš, přijmeš a obejmeš. A život bude výbornej


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru