Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dopis pro Tebe

31. 05. 2002
0
0
771
Autor
Pinky

 

Ahoj miláčku!


            Tak tu teď sedím a jsem sám! Mé oči stále ujíždějí nahoru nad můj psací stůl, kde visí obraz, který jsi namalovala k mému svátku. Alespoň něco mi zde připomíná Tebe. Ne! Vidím Tě úplně všude – jezdíš se mnou tramvají, vidím Tě, jak jdeš proti mně po ulici, ale to vše je bohužel jen sen!

            Chybí mi Tvá přítomnost, láska, něžné pohlazení a dlouhý polibek! Jenže je mezi námi veliká dálka, a tak se z těchto krásných věcí nemohu těšit tak často, jako moji známí a kamarádi. Přede mnou leží Tvá fotka a nemohu od ní odtrhnou oči. Co mám dělat?!

            Včera večer jsi mi napsala, že chceš se mnou být až do konce života a dnes jsi mi do očí řekla, že mi věříš! Kdybys věděla, jak mi bylo v tu chvíli zle?! Věřila jsi mi a já Tě podvedl. Já, který mám ve vztahu své zásady. Poprvé jsem něco takového udělal a to Tobě – člověku, kterého nadevše miluji a vím, že člověk jako jsi Ty se tak těžko hledá. Bolí mě u srdce. Vím, že pokud Ti to řeknu, uleví se mi, ale moc dlouho to trvat nebude. Vzápětí mi bude ještě hůř, protože uvidím, jak je Tobě a bude mi zle samo ze sebe, protože bych Ti moc ublížil! A to si ty nezasloužíš, lásko! Nechci o tebe přijít, a proto Ti pošlu jen horní část tohoto dopisu.

                                                            MILUJI TĚ


podviedol si ju z dievčaťom? tak sa priznaj inak bude medzi vami klin ktorý vás bude rozdeľovať...

Nuitík
27. 06. 2002
Dát tip
"A proč za mnou Stáááňa nepřijde?" "Štítí se Tě, protože žereš lidi....a nemeješ si nohy.." :o)

Nuitík
27. 06. 2002
Dát tip
"A proč za mnou Stáááňa nepřijde?" "Štítí se Tě, protože žereš lidi....a nemeješ si nohy.." :o)

Nuitík
27. 06. 2002
Dát tip
:o) dlouhý široký a krátkozraký

Marri
02. 06. 2002
Dát tip
Těžký život....

Nuitík
02. 06. 2002
Dát tip
to je skutečné? jen horní část....a konec

Chapell
01. 06. 2002
Dát tip
Hlavně klid, jan horní část!!!

Dabi
01. 06. 2002
Dát tip
...To myslíš vážně?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru