Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak tohle nazvat?

03. 06. 2002
2
0
1345

Trocha naděje do toho umírání :-)

Čísi srdce v tmách topí,
Čísi oči slzy kropí,
Čísi láska v dávných snách
Zahynula v hlubinách.

Čísi tváře šťastně září,
Čísi život vždy se daří,
Čísi ticho hlučně zpívá,
Nebe v šeď se neodívá.

Pozvedněmež svoje číše.
Život v nás tak stále dýše
A noc vždy se rozední
Ať první, či poslední.


monsignore
24. 08. 2003
Dát tip
pozvedněmež svoje kopí raději než šluk konopí.......Don byl bojovník proti drogám, jeho drogou byla revolta proti establischmentu mletí mouky :o)

Monsignore, není nad pořádnou flašku něčeho hodně alkoholického :o)

ostřice
17. 06. 2003
Dát tip
Je to legrace, že ano? Heh. Heh. Sniff.

Legrace je věcí názoru :-) Ano, i tak by se to dalo pojmout, záleží ovšem na příslušné individualitě a jejím chápání reality :-) Asi tak :o)

Monsignore...týž zvrhlík, o němž bude 7. vyprávět Desgrangesová (nebo jak se ta madam jmenuje :o))) )? :-D

monsignore
12. 01. 2003
Dát tip
představuji si Dona Quiota jak tohle s třesoucím se hlasem zvolává a následně je rozmetán lopatami větrného mlýna.....snad v jeho případě mohlo by tam býti: pozvedněmež svoje kopí....ale to by pak mohlo být i lehce markýzdesadovské :o)))))....no od by řekl spíše "svoje píky" :o))))))))

Trixxx: znám obojí... :-)

trixxx
05. 06. 2002
Dát tip
Název ? podle mně by se to mohlo jmenovat ... Prostá naivita... tak to na mně působí ... detsky a nevinne.... je to v každém případě milé... ale hlubší kritiku fakt nanapíšu...

Jsem od přírody optimista :-) A Hlubši kritiky ani nežádám ani neuděluji :-)))

trixxx
05. 06. 2002
Dát tip
...optimismus je hezký, ale podle mně pravou radost poznáš až když zažiješ zklamání a jestli ho nedovedeš zažít, vymyslíš si ho... stějně jako radost...

Nuitík
05. 06. 2002
Dát tip
optimistické šak...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru