Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Phantasia XVII.

25. 06. 2022
7
5
186
Autor
Benetka

Včera to byl jeden rok dle lidského vnímání toku času co v Hruškách řádily živly jenž srovnaly třetinu vesnice se zemí. V noci byla bouřka a zcela jistě se podepsala pod následujícím snem...

 

https://www.youtube.com/watch?v=Bz86P_uNlwc&ab_channel=KaterinaMTichaVEVO

Probudí mne prudký závan studeného větru. Posadím se na lůžku a vidím že roztříštěným sklem v okně dovnitř prudce fouká. Zbytky rozervané záclony sebou zmítají jako zběsilé. Utíkám do kuchyně a tam je okno zcela vytrženo od zdi a vrženo dovnitř. Zbyla jen prázdná černá díra. Vracím se zpátky do pokoje usedám na postel a pláču. Tolik úsilí námahy a energie co nás stálo spolu s AnděLenkou pořídit si nová okna přišlo vniveč!

 

Pak se opravdu probudím a zjistím že to byl jen sen. Zbrocen potem si oddechnu a ručníkem osušuji tvář. Za neporušenou tabulí okna se na černočerném nebi klikatí čáry blesků a na plechový parapet těžce pleskají děšťové kapky. Zavírám ventilačku na kterou doráží vítr a pokouším se znovu usnout...


5 názorů

Zeanddrich E.
29. 06. 2022
Dát tip Benetka

PS: je také otázkou, co pro koho je (může být) krásnej sen..


annnie
26. 06. 2022
Dát tip

Ále kdepak... Na Boha to neházej :)


Benetka
25. 06. 2022
Dát tip

Krásné sny? Bůh je vyškrtl ze seznamu možných přání...


annnie
25. 06. 2022
Dát tip Benetka, Alegna

Mám tvoje zápisky snů moc ráda. Přeju nějakej krásnej.


Evženie Brambůrková
25. 06. 2022
Dát tip Benetka, Alegna

Tak to je, že nám realita leze do snu. Kdyby byly aspoň někdy pěkné.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru