Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Civilizace

26. 06. 2022
8
4
255
Autor
cassy

Někde tady

musí být průrva

puklé srdce zdí

kterými uniká noc

kotě a mastodont

slídící po krvi

krok za krokem

od chvíle narození

aby znamenala

nepopsanou stránku

raněné duše

 


4 názory

.. .


annnie
27. 06. 2022
Dát tip

No, můj dotaz znamenal: co je podmět? Kotě, mastodont, noc, zdi nebo srdce zdí?  Prostě si to nedokážu správně složit.

Prosím nezapomeň na avízo, k tvé odpovědi mi nepřišlo. Díky a.


cassy
26. 06. 2022
Dát tip

Annnie, nevím jak v krátkosti odpovědět a nerozvádět různé konflikty v různých částech světa...třeba jen v 21. století...kumulaci příčin jako terorismus, náboženskou a etnickou nesnášenlivost, diktátorské režimy, separatismus, nacionalismus, spory o přírodní zdroje atd...každá civilizace si vytvořila svojí filozofii, chápání základních pojmů, každá bere svůj řebříček hodnot jako ten nejlepší...před sto lety byli oběti z 80% z řad vojáků, dnes je to obráceně, "vedou" civilisté...Sýrie, Jemen, Ukrajina, Izraelsko-palestinské střety, Náhorní Karabach, Lybie...


annnie
26. 06. 2022
Dát tip

Cassy, omlouvám se, kdo že slídí po krvi? Nějak se v tom nedokážu dobře vyznat, promiň...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru