Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Touha po úsměvu

29. 02. 2000
1
0
821
Autor
Marsyas

To se mi včera stalo, není to literatura jen snad prosba aby jste se občas usmáli když se kolem celý svět směje. Dík

Mám pocit, že v tomhle městě jsou všichni strašný lakomci. Nosí si u sebe bezedný poklad a střeží jej tak urputně, že je mi z toho až smutno. A stačilo by sundat závaží ze svých koutků a už by každému ve tváři zářilo sluníčko. Ale to zas ne. Raději se mračí a neusmějou a neusmějou... A mě vám dnes bylo tak úžasně; toulala jsem se po Praze a usmívala na racky...(a racci se chechtali na mě) a usmívala jsem se na vítr a vítr mě hladil ve vlasech... a usmívala jsem se na kameny a mám pocit, že i ty dlažební kostky mi vracely úsměv ...jen lidi ne. A tak si tak proplouvám městem a proti mě stojí na zastávce pán, asi kolem třicítky, velmi elegantně oblečený, oholený, vyžehlený (bohužel mu někdo zažehlil do obličeje mramor.) Vzala jsem si do hlavy, že se prostě musí usmát. Vyzdobila jsem se tím nejhezčím úsměvem, který umím vykouzlit... (v duchu si stále opakuji: usměj se, prosím...usměj se)...zachytila jsem jeho bezbarvý pohled a snažila se po něm dobalancovat do duše (usměj se sakra co ti to udělá! začalo jaro no tááák)...a on pořád nic... A tak jsem ho míjela stále vpita do jeho očí stále rozzářená v úsměvu ... (ještě máš vteřinu ... půl... NEZKAŽ TO! USMĚJ SE!!!...) pootočila jsem za ním hlavu a... narazila do sloupu. A on? Začal se děsně smát. A nejen on... A mě vám kromě hořké chuti klaunů (kteří si omlacují kostrč aby se publikum pobavilo) a hvězdiček v hlavě prolétl myslí i jeden citát z Alchymisty "když si něco moc přejete celý vesmír se spojí aby vám vaše přání splnil". Ten Vesmír je někdy pěkně potměšilej.. nemyslíte? Místo toho aby vložil člověku do srdce úsměv postaví před vás sloup. Ach jo.
Miroslawek
17. 05. 2000
Dát tip
My co máme tvrdou hlavu, vydržíme v zájmu dobré nálady všechno ;o))))

Merle
01. 03. 2000
Dát tip
Vždycky je možný se něčemu smát, ale to není nic samo sebou (pro většinu lidí) to je třeba se učit a trénovat. Jako by ses divila, proč nikdo nechodí po rukou, vždyť je to přece taková zábava, a každej přece může po rukou chodit...
Jasně, můžou tu žít, a i přes všechny svinstva je tu pořád krásně. Ale to je pro ně v podstatě samozřejmost, a samozřejmosti si lidé nevšímají, ani si jí neváží. A těch nesamozřejmých důvodů ke smíchu lidi opravdu moc nemají (pokud se neumějí smát sami sobě).

Bibša
01. 03. 2000
Dát tip
No nezlob se že jsem se neusmála, musela jsem se začít smát :-)))) Takové životní zážitky jsou nejvíc legrační :-))) Jinak típek za to, že nejsi lhostejná, a že šíříš dobrou náladu.
(DoteĎ jsem si myslela, že jsi chlop :-))))))

Marsyas
01. 03. 2000
Dát tip
Merle a to je právě ta chyba... brát život jako samozřejmost. Ona to totiž mezi námi samozřejmost není!!! (Naučit se chodit po rukou zas taková sranda není já se to učila dost dlouho!)

v každým je Bibšo kousek z obou pohlaví... Řekněme že jsem člověk a strašně si přeji abych se za to nemusela stydět:)

Merle
01. 03. 2000
Dát tip
Marsy: no proti naučení nesamozřejmosti života je chůze po rukou směšně jednoduchá... což z toho mého písání mělo vyplynout...
BTW: já po nich chodit neumím :-))

Merle
29. 02. 2000
Dát tip
Hele, já se na tebe klidně usměju :-D
Ale těm lidem se moc nedivím, nemají mnoho důvodů se smát...

Marsyas
29. 02. 2000
Dát tip
dík za úsměv:)
JAKTO ŽE NEMAJÍ??? Svítilo sluníčko, hřálo, na stromech se usmívali první jemně zelené závoje jara, celej svět voněl po štěstí. Na Vltavě se odrážely střípky sluníčka... a oni tu smějí žít! chápeš ŽÍT!!!

Špuntík
29. 02. 2000
Dát tip
Marsyas: takový je život.....krásný život.....a tak svůj vzdech za sebou, protože není nad to, když se člověk umí zasmát sám sobě, a vidím, že ty to rozhodně umíš........

Merle: vždycky je důvod se smát.....

Laďa
29. 02. 2000
Dát tip
To je fakt zajímavý, jak vyšší síly dokážou vyřešit situaci. Ale z vlastní zkušenosti znam lidi, který na ten úsměv přece jen zareagujou. Aspoň pár. A vždycky z toho mam šílenou radost, když se mnou takhle zakomunikuje někdo cizí.

sidi
29. 02. 2000
Dát tip
Jo nevyzpytatelné jsou cesty Vesmíru. Tobě splnil přání, pán se usmál. Snad se našel někdo kdo ti zatlačil bouli, a všechno tím pádem dobře dopadlo.
Já ti dám :-) jen tak, bez úrazu. Dík.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru