Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Inzerát

03. 07. 2022
4
5
206
Autor
Benetka

To si tak Slávek předevčírem podal inzerát na netovém bazaru a následně se nestačil divit. K textu nutno ještě podotknout že onen níže zmiňovaný zájemce byl až druhý v pořadí. Konverzace s tím prvním však probíhala v obdobném duchu když první dotaz od něj zněl: Kolik byste si za botky představoval?

https://www.youtube.com/watch?v=T2GeasWXyO0&ab_channel=6529

Text inzerátu: PÁNSKÁ TREKOVÁ OBUV   Nabízím zdarma pánskou trekovou (turistickou) obuv vel.č.46. Málo nošená - nesedí mi dobře na noze. Pod tím ještě odkaz na webové stránky obchodu kde boty zakoupil aby se případný zájemce mohl podívat jak boty vypadají a kde je také uvedena cena za kterou se aktuálně prodávají (999,-kč) A ještě pod tím popisek který přidal sám bazar s informací o ceně: Cena: Zdarma.

A dnešní e-mailová odpověď (ne)jistého zájemce: Cena za boty prosím

A tak chvilku myslel že to je jen jeho další sen -zlý sen- jenže pak pochopil že to je realita. Napřed ani nechtěl reagovat ale pak si řekl proč vlastně ne? Aneb co z toho ještě vyleze...

Slávkova odpověď: Co nechápete na slově ZDARMA prosím.

Dotyčného reakce: Děkuji za odpověď poslal by jste platbu za poštovné uhradil

Ufff. A to je vše přátelé! Tády tády tády dááá!

 


5 názorů

Já bych si možná myslel, že se i přepsal :)


Evženie Brambůrková
05. 07. 2022
Dát tip Benetka, Zeanddrich E.

Měl by mu boty dovézt a možná i nazout :-)))


Benetka
05. 07. 2022
Dát tip

Připadá mi že je zde na Zemi už víc Marťanů než lidí... :D

Ono taky jde o to že hodně zájemců o mé inzeráty je z blízkého okolí a pak tedy odpadá i hrazení přepravy takže je to úplně zadarmo. I když... Při dnešních cenách benzínu a nafty...... :D


blacksabbath
05. 07. 2022
Dát tip Benetka

 Co nechápete na slově ZDARMA ???...přecejc....stačí uhradit poštovné


Kočkodan
03. 07. 2022
Dát tip Benetka, blacksabbath, Zeanddrich E.

A pak že Marťani neexistují... vždyť čtou a odpovídají na pozemské inzeráty!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru