Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Občas bych chtěla mužem být

02. 06. 2002
7
0
1873
Autor
Otakarka

úvaha o tom jak snadné je mužem být

 

Občas bych chtěla mužem být

Občas bych chtěla mužem být

S tím jejich nadhledem se tak ztotožnit!

Mít možnost vzít prut a jít na ryby

(no s prutem se dají pěstovat i jiné záliby)

 

Mít ruce špinavé od šmíru

Dovést do konce každou koninu

Dobývat ze sportu druhé pohlaví

A pak jen zlehka říct: „Miláčku,už mě to nebaví!“

 

Zamknout svou třináctou komnatu,

Vyhnout se předmenstruačnímu záchvatu

Mít spoustu volného času pro sebe

Kdykoli zaklonit hlavu a uletěl do nebe

 

Nemít přízemní starosti

Neřešit srdeční bolesti

Nepozorovat se co chvíli v zrcadle času

Nevšímat si každého šedivého vlasu

 

Být mužem, ach to bych chvilku chtěla

Tak měsíc! Oj, já bych si opravdu užívala!!!!!!

 


monsignore
09. 08. 2003
Dát tip
Pokud bereme v potaz, že báseň není od homosexuální autorky, jedná se o velmi povedený příklad vzdušné jemné ironie opatřené typycky žensky něžným zaoblením rohů jisté skryté bojovnosti. Na konci nás autorka ale ku naší úlevě ujišťuje, že by to chtěla , ale jen tak leda měsíc, ovšem za podmínky, že by si na tento měsíc měl Ten nahoře vzít psychowalkmana :o))......Autorka má patrně zkušenost s typickým modelem mužů, který chce podvědomě překonat a pomstít se mu, že se za něj na měsíc oblékne...tedy ho tím nejen pochopí, ale dokáže mu, že vlastně takový život by mohla klidně vést i ona a nijak by tím netrpěla..........ale přátelé , položme si otázku! Proč...pouze měsíc??? :o)))))))))))))))))))))))

Otakarka
23. 02. 2003
Dát tip
Nu však já psala..tak na měsíc:-)))

Petruska
20. 02. 2003
Dát tip
:) krasne... taky by nekdy nebylo uplne od veci byt muzem, .. ale .. asi by mi chybela tahle melancholie.. :))

Otakarka
21. 07. 2002
Dát tip
No za ten závěr Ti rebecco 13 děkuji:-))))))))) Jen bych podotkla, že jestli jsem podnítila diskusi, tak to je přesně to, co jsme chtěla!!!!:-)))))))))))))))

Armand
19. 06. 2002
Dát tip
jak může být ona on? :)) je to pořád ona :) a VELMI ona, haha.. to mi věř :))

Armand
19. 06. 2002
Dát tip
věřím ve všechny Bohy :) nepůjčuju žádné.. a jako správný Bůh mám své anděly... a ty hýčkám zjeveními a pro ně tvořím světy ... :)

Armand
14. 06. 2002
Dát tip
asi tě zklamu :)) svoje anděly nepujčuju :)

Armand
13. 06. 2002
Dát tip
rebecca: :)) jednu úžasnou feministku znám :)) Má svoje chyby, ale to není z důvodu feminismu... cesta k dokonalosti je pořád přece jen cesta... . O mužích raději pomlčím :)) Nyx: že by byli písmáci ve spolek těch 10% ? haha... hmm, teoreticky by tu mělo být taky jen zhruba těch 10 procent nehloupých a neomezených. Troufnu si říct ale, že jelikož se tu sdružují lidé s poetickým cítěním, tak to procento bude vyšší... můj osobní tip: jedna třetina!! :) I v Bibli je leccos pravda .. jen je to tam napsáno tak, že to spatří jen ten kdo to sám zná. Mají to dobře schováno :) Jinak nejen že z Bible čerpá mnoho dalších směrů.. ona taky Bible čerpá z nich. Všechna náboženství jsou jedno... jsou totožná - identická ve svých základech. :)))

Nyx
12. 06. 2002
Dát tip
Armand: - sperma se dá naklonovat - NEDÁ, DÁ SE MRAZIT - Jenomže lidé jsou z 90 procent hlupáci - TO JE PRAVDA, ALE JSME MY TADY VESPOLEK TĚCH 10%? - JINAK, CO PÍŠEŠ O FEMINISMU, MI V ZÁSADĚ PŘIJDE SPRÁVNÉ, NICMÉNĚ NĚKTERÉ TY MORÁLNÍ TEZE JSOU JAK VYSTŘIŽENÉ Z BIBLE...

Nyx
12. 06. 2002
Dát tip
TÍM OVŠEM NECHCI NIC NAMÍTAT PROTI BIBLI, JEN ŽE ASI Z TĚCHTO HODNOT ČERPÁ MNOHO DALŠÍCH SMĚRŮ, COŽ JE KONECKONCŮ DOBŘE.

Armand
11. 06. 2002
Dát tip
Problém je v tom, že slovo feminismus dostalo díky radikálnímu americkému hnutí negativní - peiorativní nádech. Feminismus ve svém moderním pojetí je založený na rovné příležitosti obou pohlaví (ať v kariéře nebo jinde) a na vzájemné toleranci - jak ženy k muži tak muže k ženě. Je to o úctě a lásce v podstatě. Ne o tom, že muž je genetický odpad a o tom, že když ženě otevře dveře tak je slaboch (neboť radikální feministka od muže nepotřebuje nic.. dveře si umí otevřít sama a sperma se dá naklonovat ne? - to je ale jenom lidská slabost, nazývaná radikální feminismus - hluboké zoufalství). Jenomže lidé jsou z 90 procent hlupáci. Žádné náboženství není zlé, to jen lidé jsou zlí. Tak i feminismus není zlo. Jen lidé jsou zlí a vykládají si ho a zneužívají pro potřeby své nenávisti a jako kompenzaci svých frustrací. Ti co tomu rozumějí, vědí, že feminismus je v podstatě o tom, jak být opravdu člověkem a o respektu, úctě a lásce k druhému pohlaví, ne o tom být zrůdou. :)

Nuitík
11. 06. 2002
Dát tip
pomoooooooooooc

Armand
10. 06. 2002
Dát tip
rebecca13: nemáš ráda feminismus? :) Já bych si třeba i myslel že ty jsi feministka :). Jde ale o to, co si kdo pod tím pojmem představuje :)) A ty asi nemáš o feminismu hezký obrázek. No ona taky ne každá tvář feminismu je krásná ...

Armand
10. 06. 2002
Dát tip
no tak to si feministka :))) (by mě teda zajímalo co si četla :)) Valerii?? haha... mimochodem ta je naprosto skvělá :))

Bezva, good nápad a myšlenka. :))

Gastarbajtr
06. 06. 2002
Dát tip
jsi to dobře vystihla......si tak řikam, že ta travesti by třeba byla i lepší, zhubnout tak 15 kilo......(což přes prázdniny jako loni zase udělám :-))) vlasy mám už celkem narostlý...:-)

Nuitík
06. 06. 2002
Dát tip
já zhubnout 15 kilo, asi se neuvidím :o))))) no ju, Ty tlusťochu....jsi mi přišel jako makarón, prosím tě....:o))))) To je nejhorší..."jsem nesmělý, ale léčím se" a chci do travesti show...dneska jsem ve schránce našla volnou vstupenku na nějaké "show for woman, travesti show, strip show" atd. až pro pět osob :o)))) jsem se docela pobavila, když jsem si vybavila, jak tam s celou rodinkou kráčíme :o))))))))))

Gastarbajtr
06. 06. 2002
Dát tip
ale to by nemuselo bejt špatný taková šou....jako recese bych do toho šel...by mě fakt zajímalo jak bych vypadal jako slabší pohlaví :-)))))

Nuitík
06. 06. 2002
Dát tip
Viděls Rok ďábla? :o)))) hele, jdu Tě prudit na Pokec :o))))

Mirda
06. 06. 2002
Dát tip
Pěkný, shovívavě jsem se usmíval...

Gastarbajtr
05. 06. 2002
Dát tip
to by bylo fajn, kdyby za mě platil kluk v hospodě....:-) taky bych si to vyzkoušel....aaaa, nemusel bych zase k odvodu...

Otakarka
05. 06. 2002
Dát tip
hihihihiih No tak já to zkusím:-)))))

Nuitík
05. 06. 2002
Dát tip
Gast: Taky existuje travesti show nebo kdejaký zručný operatér, jestli Ti to tak schází :o) Nedoporučuju....

Nuitík
05. 06. 2002
Dát tip
Nyx: teda mě by asi ty vaše trenkošky byly celkem velký...a ono očekávat ode mě všechno jako od prvního by se mi asi taky nelíbilo...já bych vždycky nejradši byla až tak "třetí" :o) Otakarka: Vidíš, jaké podnětné dílo jsi napsala? :o))

Gastarbajtr
05. 06. 2002
Dát tip
Nuitík: nóó, stejně už bych moc nezkazil....:-)

Nuitík
05. 06. 2002
Dát tip
si taky moc nevěříš, což? Gastíku....

gd
04. 06. 2002
Dát tip
Já, ale hodně hezkou! A taky jenom na měsíc. :) Vono to bohatě stačí a věřím, že autorce by se taky stejskalo. Každý má svoje.

gd
04. 06. 2002
Dát tip
Já, ale hodně hezkou! A taky jenom na měsíc. :) Vono to bohatě stačí a věřím, že autorce by se taky stejskalo. Každý má svoje.

gd
04. 06. 2002
Dát tip
Podruhý jsem to poslal kvůli avi, tak soráč...

Nyx
04. 06. 2002
Dát tip
Já bych si to třeba teda zkusil, být ženou a klíďo bych to bral i s měsíčkama, zkrátka se vším všudy, jo taky bych se hihňal, to umí opravdu jenom holky....

Nuitík
04. 06. 2002
Dát tip
taky prý chodíme na záchod po skupinkách :o)

Nyx
04. 06. 2002
Dát tip
No vidíš čůrání jsem zapomněl, užil bych si kalhotky, sukýnky, jo a taky bych si zatrpěl, protože holky trpí. Jo.

Armand
03. 06. 2002
Dát tip
tak to zkus :)) ***...

Kwin
03. 06. 2002
Dát tip
Jsou muži,kterými bych být nechtěla. Kolik z vás,pánové,by chtělo být ženou?

Nuitík
02. 06. 2002
Dát tip
hohóóó....jsem zvědavá na básničku s opačným názvem :o)) dobrá... Gaste..:o)*

Gastarbajtr
02. 06. 2002
Dát tip
tak dobrá, myslím, že večer se zrodí Občas bych chtěl ženou být..:-)))))

Norek
02. 06. 2002
Dát tip
dostatečně mě to pobavilo *

Nuitík
02. 06. 2002
Dát tip
Gast: Okí...

Bernadeta
02. 06. 2002
Dát tip
JO :-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru