Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak je to ve skutečnosti s muži podle velikosti

04. 09. 2022
8
32
451
Autor
Nami 99

Snad se otázkou nedopustím přečinu.

Lze muže s malým,

považovat za sexuální menšinu?


32 názorů

Zdá se mi, že občas se diskuze i na Písmáku.cz zvrhne (dostane do polohy :) ) podobně, jako je tomu dost často třeba na Totemu.cz .. :)


blacksabbath
01. 09. 2022
Dát tip Nami 99

asi je to v úhlu pohledu:-)))))))


Nami 99
01. 09. 2022
Dát tip

blacksabbath - děkuji moc,

ale nemáš tam chybu? Použil jsem vzorec a výsledek je opačný.


Použij vzorec:

a3x3+a2x2+a1x1+a0 (tj. ax3+bx2+cx+d; abcdR, a=0)


Evženie Brambůrková
31. 08. 2022
Dát tip Nami 99

Pokud žena opravdu miluje, pak na tom fakt nezáleží.


Benetka
31. 08. 2022
Dát tip

Téda... Já vůbec newim o čem je řeč? A to proto že máš v dílku chybku. Nedopsal jsi S MALÝM ČÍM?  S malým břichem? S malým mozkem? S malým nosem? :D


Použij vzorec: 


Prosecký
31. 08. 2022
Dát tip

Muži jsou vždy menšinou co do váhy při rozhodování nezávisle na velikosti mozku.


Nami 99
31. 08. 2022
Dát tip Gora

Víme, že všechny většiny byly menšiny.

A to je jádro pudla.


Kočkodan
31. 08. 2022
Dát tip Nami 99, Benetka

Pro dělnice, úči, selky

zpráva skvělá, já vím, není,

že my muži s extra velkým

jsme už zcela na vymření.


aleš-novák
31. 08. 2022
Dát tip Nami 99

z historie víme, že i bolševici byli původně menšina...:o)


Nami 99
31. 08. 2022
Dát tip Kočkodan, Benetka

Prosecký -

střední Evropu máme vyřešenou, ale jestli lze muže s malým považovat za sexuální menšinu stále nevíme.


Nami 99
31. 08. 2022
Dát tip Janina6

Janina6 -

na vojně byl se mnou vojín Bis a vojín Býs. Bis byl chlapec slabý, malé postavy a s tenkým dětským hláskem. Býs byl urostlý chlap kolem dvou metrů s hrubým mužským hlasem. Při prezentaci museli upřesnit který je který. Tedy - "Býs s dlouhým tvrdým"  a" Bis s krátkým měkkým." Pro drobného Bise s tenkým hláskem byla každá prezentace velké utrpení.


Prosecký
31. 08. 2022
Dát tip

Ne, ne, Nami. Řekl  jsem, že hranice je západně od Moravské Třebové a Olomouc je od Moravské Třebové východně . Horší by to bylo, kdyby se odstěhoval do České Třebové, ale kdo českou Třebovou zná, ví, že je to v Sudetech a tím je problém vyřešen.


Prosecký
31. 08. 2022
Dát tip Janina6, Nami 99, Zeanddrich E.

Čím větší blbost, tím obsáhlejší diskuse - jedna ze zákonitostí Písmáku. Janina mě inspiruje také k jedné historce:

Seděl jsem v hotelové lobby, oblečený,  skloněný nad notebookem v ruce konec kabelu. Recepční se vyklonila a volala:

"Sir, extension?" Napadlo mě, že přece ze své pozice a navíc přes kalhoty nemůže nic vidět. Jak se ukázalo, ptala se, jestli potřebuji prodlužovačku.


Nami 99
31. 08. 2022
Dát tip

Prosecký -

je to zapeklitá oázka.  Co když se někdo s malým od Moravské Třebové přestěhuje třeba do Olomouce. Tak v tom budeme mít zase guláš.


Prosecký
31. 08. 2022
Dát tip Benetka

Čím větší blbost, tím obsáhlejší diskuse - jedna ze zákonitostí Písmáku. Janina mě inspiruje také k jedné historce:

Seděl jsem v hotelové lobby, oblečený,  skloněný nad notebookem v ruce konec kabelu. Recepční se vyklonila a volala:

"Sir, extension?" Napadlo mě, že přece ze své pozice a navíc přes kalhoty nemůže nic vidět. Jak se ukázalo, ptala se, jestli potřebuji prodlužovačku.


Prosecký
31. 08. 2022
Dát tip

Děkuji za upřesnění. Už tě nebudu obtěžovat upřesňující otázkou, co to je "středoevropský". pro někoho končí Evropa Šumavou, pro někoho Pardubicemi a kdyby sys zeptal Švýcara, jestli je Česko ve střední Evropě, asi by se podivil. Pro mě končí Evropa tři kilometry západně od Moravské Třebové.


Janina6
31. 08. 2022
Dát tip Nami 99, Benetka, Zeanddrich E.

Pěkná otázka k zamyšlení :-)

Vybavilo se mi, jak k nám do knihovny občas volá nějaký čtenář, že chce prodloužit (teda jako výpůjčky knih, ale stejně mám vždycky na jazyku, že to by, pane, chtěl každej...). A krásné je, jak nám diktují svoje příjmení, třeba pan Augustin, ten vždycky hlásí, že je Augustin s krátkým a měkkým :-) (Na rozdíl tedy od pana Augustýna, který je Augustýn s dlouhým a tvrdým...)


Prosecký
31. 08. 2022
Dát tip Benetka

Děkuji za upřesnění. Už tě nebudu obtěžovat upřesňující otázkou, co to je "středoveropský". pro někoho končí Evropa Šumavou, pro někoho Pardubicemi a kdyby sys zeptal Švýcara, jestli je Česko ve střední Evropě, asi by se podivil. Pro mě končí Evropa tři kilometry západně od Moravské Třebové.


Nami 99
31. 08. 2022
Dát tip

Prosecký -

Úda j porovnáváme s vzorkem "středoevropským středním".  


Prosecký
31. 08. 2022
Dát tip

Nami, ty udáváš podmínky meření. Já sděluji, že musíme vědět, s jakým vzorkem údaj porovnáváme, abychom byli schopni stanovit, jestli je "malý" nebo ne.


Nami 99
31. 08. 2022
Dát tip

Prosecký - rád upřesním

Myslím tím délku, při teplotě okolo dvaceti stupňů Celsia. Například ve studené vodě, může být rozměr matoucí, zkreslený.


Prosecký
31. 08. 2022
Dát tip

Nedá mi to, abych se ještě jednou nevrátilk tomuto textu. Na tvou úvodní otázku v názvu je snadná odpověď: Muži podle velikosti jsou rozděleni podle Gaussovy křivky.

Vlastní text, jestli se dopouštíš přečinu, ti doporučuji vyřešít rešerší v trestním právu dané země.


Nami 99
31. 08. 2022
Dát tip

Muži s malým, jsou určitě víceprocentní.


Prosecký
31. 08. 2022
Dát tip Janina6

Jako učitel v Matematickém ústavu tě, Nami, upozorňuji, že musíš udat míru, vzhledem ke které je cokoli malé, teprve poté lze exaktně rozhodnout. Myslíš tím průměr? Pak samozřejmě je sexuální menšinou i muž s velkým nebo s jakoukoli mírou, jejíž rozšířžení nedosahuje 50% celku. 

Aleši, Nami nehovoří, jak malou menšinu má na mysli. Menšina je i 49%. Standardní označování sexual minorities je nepřesný sociální, nikoli matematický eufemismus.  


aleš-novák
31. 08. 2022
Dát tip Janina6

Je zajímavé, jak rozdílně vnímáme " ženu s velkým Ž"  a "muže s velkým M"...

muž s malým rozhodně není čtyřprocentní...


Danny
31. 08. 2022
Dát tip

:))))))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru