Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krátký dialog

24. 09. 2022
7
9
327

Září 2022.

On:

 

Jsem jako Kryštof Kolumbus, na cestě k tobě mám k sobě blíž.

Rozpal na jazyku všechny kacířské bludy.

Procházíme dveřmi v plamenech a valí se na nás kameny.

Můžeme střelit do souhvězdí Velkého vozu, čekat, kdy se uráčí, aby nám spadlo na hlavu.

Hlava je někdy těžší než nebe, ale na nebesa palicí nedorosteš.

Všechno mi chutná, hlavně perníkové srdce z václavské pouti ve Strakonicích. Přidej mi něco na talíř, dáváš ze srdce vycpaného silikonem.

Jdu k tobě, protože v jádře jsem jako ty: vždycky mě to táhlo jinam.

 

Ona:

 

Nech si ty svoje hlody, přidej mi pár litrů a dostaneš víc, než můžeš čekat. Utoneš v kalužinách jako utopenec, kterého marně lákají z hospody, aby šel uložit děti.

Až noc půjde spát na opuštěné prádelní šňůry, zůstaneš tu se mnou, nikdy nepřijdeš k sobě.


9 názorů

Silene
27. 09. 2022
Dát tip

(Za mě určitě lepší ve svém rozostřeném vyznění.)


Děkuji za nápad, Silene.


Zní to dobře, tak by se to jmenovat mohlo.


Silene
26. 09. 2022
Dát tip

Filipe, vím, taky neříkám, že mám aktuálně nějaké výborné náhradní řešení na jazyku. Leda snad, jestli by nedokázal fungovat prostě než Krátký dialog. 


Silene, díky za komentář a za upozornění na chybějící čárku. Vhodný název bývá často oříšek.


Silene
26. 09. 2022
Dát tip

Zajíci, docela nápaditý náznak dialogu. První dvě až tři věty mě tedy poněkud rozložily, nebyla jsem si jista, zda recykluješ než svou oblíbenou motiviku, anebo Saxanu. U obou vstupů potom nejlepší vyznění vzdalujících se cílů. Škoda tak explicitního názvu. 

. errata: čekat kdy se uráčí = čekat, kdy

Douška: Jo, má maličkost má toho žvanila Willa ráda dodneška, ani žádný sex po něm nevyžaduje. Podstatné je, že už jí nekecá do dramatizace a nadstavby jeho dialogů. 


Děkuji všem za čtení. 

Benetko, ty jsi vtipálek, ale bohužel mě nenapadá vtipná odpověď. Každopádně díky za komentář.

Aleno, i tobě děkuji za návštěvu a za komentář.


Alenakar
26. 09. 2022
Dát tip

Jsem na tom podobně jako "Ona". Taky si myslím, že sex byl o slovech naposledy tak za Shakespeara. Kdo by dnes vedl tak dlouhé a zbytečné řeči jako Romeo a Julie?   Tip.


Benetka
24. 09. 2022
Dát tip

Chtěl bych se k tomu vyjádřincovat ale newim co je hen to oné SEX. Neni to doufám něco sprostýho že ne?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru