Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Phantasia XXIX.

30. 09. 2022
6
4
176
Autor
Benetka

Na to že celé noci nespí si už zvykl. Dnes se probudil o půl druhé a pak se jako obvykle už jen převaloval. Nicméně vzhledem k tomu že věděl že ráno díky dovolené nemusí vstávat do práce tak někdy kol šesté ještě na chvilku usnul. A zdál se mu následující sen...

https://www.youtube.com/watch?v=G2iSeRvGoGM&ab_channel=Imodiumband

Nádherné blonďaté stvoření mi sedí na klíně. Hladím ji přes kalhotky po pipince a přitom cítím jak se chvěje vzrušením. Líbí se ti to? Ptám se jí. Ale evidentně zbytečně. Neodpoví a já slyším jenom zvuky jaké vydává kočka když přede blahem. Pokračuju v hlazení a mé prsty kloužou v rýze. Víš - potřebuju vědět jestli cítíš něco víc a nebo ti jde jen o sex?! Ptám se dál. Než však stačí odpovědět přichází ZLATOHNĚDÁ spolu se svými třemi dcerami. Tak! Vykřikne. Vidíte ho?! Je stejný jako všichni ostatní! Vyznává mi lásku a přitom tu je s jinou! Snažím se bránit a tak říkám: Nedáváš mi žádnou naději! Myslel jsem že mě nechceš...? Tak jsem zkusil hledat jinde. Ale miluju jenom Tebe - to přece víš!? Ale ZLATOHNĚDÁ si dál vede svoji: Je stejný jako všichni ti před ním a taky ho zabijeme a zakopeme jako ty předtím! Za zády jí stojí obrovský chlap se znetvořeným obličejem který přikyvuje. Zachraňují mě její dcery. Jedna přes druhou začnou křičet: Ne mami! On je jiný! Nesmíme ho zabít! Máme ho rády!!! Vrhají se ke mně a dělají mi jakýsi živý štít. ZLATOHNĚDÁ se zarazí a říká: Dobrá. Dáme mu šanci. Vezmeš si mě?! Ptám se Jí. Přikývne a říká: Ale jestli se někdy bude opakovat to co jsem viděla prve tak víš co tě čeká?! Ohavný chlap za jejími zády se jenom ušklíbne...


4 názory

blacksabbath
01. 10. 2022
Dát tip Benetka

Vidíš, vidíš.....ještě máš šanci:-)))


Zeanddrich E.
30. 09. 2022
Dát tip Benetka

((...)).

PS: také mně se dnes ..v noci zdál dost zajímavý sen - ale utkvěly mi z něj jen střípky (a to i když se hned po probuzení snažívám vzpomenout na co nejvíce podrobností (nebávalo tomu ovšem vždycky tak) ).


LGarra
30. 09. 2022
Dát tip Benetka

:)


Evženie Brambůrková
30. 09. 2022
Dát tip Benetka, Alegna

Dej si pozor i ve snu :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru