Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ooo

01. 10. 2022
22
10
427
Autor
Honzyk

.

...jsem se zamyslel

tak nějak vprostřed bdění

Prošla kolem jak Měsíc

na zádech batoh snění (snad)

"Co to vláčíš ? ...nechceš ...pomůžu ti nést"

"Nene, to musím sama" usmála se se blledě

Byla to Láska...nemoh jsem se spést


10 názorů

Prosecký
17. 10. 2022
Dát tip

Zaujala mě značka pro velkou rošádu.


Honzyk
17. 10. 2022
Dát tip

Tdeo, díky ! 


Honzyk
17. 10. 2022
Dát tip

Honzo, právě jsem ti poslal sms...uvidíme, teď jsem kakžtakž v poho, ale zejtra může bejt všechno jináč, to víš..:)


... já se tu jen tak tiše prosmýknu se svým tipem pro tohle dílko :)


Honzyk
17. 10. 2022
Dát tip

jéééé, Honzo ! No to víš, že bych MOC  chtel...jak se máš, Honzílku ?


Zbora
11. 10. 2022
Dát tip

To je pomalu zázrak, že dokážeš vypálit jentak ledabyle od boku takovou pecku, kterou by textaři popových hitů potili, až by se z nich lilo...

Neměl bys třeba chuť otextovat nějaké popové album? Vše na již hotovou hudbu. Dal bych Ti kontakt na producenta. Ale je to dost protivná, piplavá, soustavná a nejistě zaplacená práce.


Philogyny
03. 10. 2022
Dát tip

Chyby jsou jako pihy, musíš je milovat a nebo ne. Někdy bych ani neopravovala, protože tam musí být.


Philogyny
03. 10. 2022
Dát tip

byla

 

 


atkij
02. 10. 2022
Dát tip

Sympatická záležitost a s brýlemi si opravit pár muších chybek, bude vše, jak má:)


Moc hezká. tip


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru