Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Eaný je to

09. 10. 2022
2
13
277
Autor
Merxanta

Když nechceš, taky dobře.

Příběh :

Tak jsem včera šla na houby. Všichni choděj, tak jsem si vzala kabelku, housku, taxi. U lesa mi zastavil a říkal, kde mám košík. Na co? Vždyť nemám psa. Prý nožík jestli mám. Na co? Pepřák stačí, ne? Nějakej chytrej ten taxikář byl.

Hele, v tom lese se ale nedá vůbec chodit. Zapíchla jsem se hned po pár krocích. Prý mám do lesa špatný boty říkal taky, pan chytrej. Asi jo.

Seděl a počítal mi hodinu. To tak! Jsem se rozhlídla, samý bezdomovci, otrhaní kolem. Už tam nejdu. Stejně houby nejím. Je to jako slimák, nebo jazyk, když to strčíš do pusy.


13 názorů

Merxanta
09. 10. 2022
Dát tip

Už jsi to přehnal. Jdi si kecat k sobě. Máš tam ctitele.


Merxanta
09. 10. 2022
Dát tip

Teda takový krásný, napínavý, lesní příběh a ty ho takhle lehce zahodíš jen do komentáře.


Merxanta
09. 10. 2022
Dát tip

Kamarádka mi říkala, že její kluk - teda dítě její - bylo v lese s dědou a prý tam olizoval prašivky a pak je hodili do vlaku a ony si sedly na sedadlo a jely na nádraží. Ten děda tvrdí že to není pravda. Já nevím.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru