Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska není?-pokračování

04. 06. 2002
1
0
531
Autor
Geralt

I já jsem byl nádhernou kvetoucí loukou,ale zrada pošlapala mé květy,mé touhy,mou lásku.

Čekající na jedinou kapku,která stále nepřicházela,mé srdce stydlo a zatvrzovalo se již více nezahořet pro jinou, již více nerozkvést.

Mé prosby však byly vyslyšeny,mé sny splynuly se skutečností a já rozkvetl a znovu zavoněl sladkými vůněmi.Skrze vyschlou a popraskanou půdu se na povrch prodraly již dávno zapomenuté city.Láska,touha,vášeň,stesk vše opět rozkvetlo.Znovu jsem pokryt nádhernými,omamně vonícími květy lásky,které vábí jen jedinou milovanou včeličku,aby zde nasbírala sladký pyl.

Není života,není radosti,není štěstí bez lásky.

Proč jen je v této nesvárem a nenávistí zužované době tak málo kvetoucích luk?

Proč jenom čím dál více poušť mění rozkvetlé louky v mrtvou a pustou zem bez života?!


Líbí se mi, jak krásně dokážeš popsat pocity... Jak používáš krásných metafor... Mě to opravdu uchvátilo...

Narwen
28. 11. 2002
Dát tip
* :)

Amanda
29. 06. 2002
Dát tip
Kraaasny psany srdcem samotnym :-)

Fafel
26. 06. 2002
Dát tip
Miluju Tě.

Manka
04. 06. 2002
Dát tip
hezký

Geralt
04. 06. 2002
Dát tip
Děkuji,nebyla to však má ruka,která to psala,ale láska:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru