Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Juditina věž a Bali

11. 10. 2022
0
1
181
Autor
Zbornik

Milí přátelé,

zveme Vás na pravidelné autorské čtení povídek nejen z kulturních serverů Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz, které se uskuteční v Juditině věži u Karlova mostu v úterý 18. 10. 2022 od 19 hodin.

Čtení je pravidelně otevřeno i autorům povídek z řad veřejnosti! (rozsah povídky do 2 stran A4). Jsme moc potěšeni, že tentokrát povídky proloží písněmi a hrou na kytaru kapela Gorodky (https://bandzone.cz/gorodky?at=info) - Jirka Kyncl a Michal Gololobov!

Ve druhé půlce večera se můžete těšit na cestovatelskou besedu s paní Olgou Jankovcovou ze spolku Utraia.cz spojenou s promítáním - o poutní cestě do Santiaga de Compostela!

Večer bude jako obvykle provádět Petula Heinriche.

Pořad proběhne ve spolupráci se Klubem Za starou Prahu (https://www.zastarouprahu.cz/), jemuž i vděčíme za možnost pravidelně ve věži vystupovat.

Věžné 60Kč.

Těšíme se naviděnou!:-)

Petula a Martin


1 názor

kalip
24. 10. 2022
Dát tip

Škoda, to mi uniklo. :-(


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru