Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

N´est pas possible

04. 06. 2002
8
0
1666
Autor
MdF

co člověk nenajde. ani se mi nechce věřit, že jsem tohle psal...

Jsou to již dva měsíce,
lásko moje nejdražší,
co přešťastným stal jsem se velice,
co žít mě zase těší!
Krásné to dva měsíce,
co spolu jsme již prožili,
ze srdce si přeji - ať je jich co nejvíce,
s láskou abychom je trávili.
Miluji Tě moc moc moc
princezno má vysněná,
trávit s Tebou každý den a kažou noc
to přání má jsou odvážná.
V náručí držet Tě a líbat,
do krásných očí Tvých dlouze se jen dívat.
Když u Tebe jsem -
- radostí chtěl bych zpívat (kdybych to jen uměl) ;o))
Láska Tvá pro mne moc znamená,
jsi moje koťátko, moje láska milená.
Ty jsi moje Manon, moje hvězda jasná,
snem mým je, abys se mnou byla šťastná!!
Štalingrad
09. 09. 2002
Dát tip
:-))) jako jo *!

galaxy
03. 09. 2002
Dát tip
Krásňoučké :o)*

Hauský
30. 08. 2002
Dát tip
ach ta láska:-)

MdF
26. 08. 2002
Dát tip
název- Není možná, To není možné. Něco v tom smyslu :) a proč bych měl nebýt celý?

Fleda
25. 08. 2002
Dát tip
nerozumim nazvu :( jinak, dobre se to cte, a nechce se verit, ze jsi to nekomu napsal, a zustal cely ;)

MdF
06. 08. 2002
Dát tip
kde to přesně je?

gASK
06. 08. 2002
Dát tip
...Jungmannova...taková ta ulice u Václaváku...maj tam pěknej krámek kde se každej fantasta a scifista perfektně vyřádí...já tam vždycky nechám celou peněženku...:)..

MdF
06. 08. 2002
Dát tip
no to si nedělej srandu, já na Václaváku pracuju :))))) tády dááá jumpajdá :)

gASK
05. 08. 2002
Dát tip
..velmi pěkný, toho citu je v ní co se ho tam vejde..ale nemůžu si pomoct...všechny básničky o lásce mi přijdou takový..naivní..( zní to blbě co?)

MdF
05. 08. 2002
Dát tip
naivní? mně ne, jen některý, ale ty najdu všude

gASK
05. 08. 2002
Dát tip
..asi sem zatim nenarazil na ty lepší...mně prostě přijdou ty smutný básně takový víc atmosférický, líp se do nich vcítim...zato lásku vidim jinak a zamilovaný verše ve mě málokdy něco vyvolaj...asi to je tim že jsou většinou určený jen tý jediný osobě..cítim se pak jako vetřelec..:)..

MdF
05. 08. 2002
Dát tip
na tom asi něco bude na obojím jako vetřelec ne, kdyby to ten člověk tak bral, tak to tady nevyvěsí, že? :)

gASK
05. 08. 2002
Dát tip
..tomu člověku to tak nepřijde ale mě jo...on mě jako vetřelce necítí ale já se tak cítím...to se nevylučuje..

MdF
05. 08. 2002
Dát tip
hele, ty nějak filozofuješ :)) jo máš pravdu, uděláme kompromis,jsi poloviční vetřelec :)

gASK
05. 08. 2002
Dát tip
...do filozofie mě laskavě netahej:)...tohle je čistá psychologie...tak jo, jsem napůl vetřelec...ale teď vyvstává jiná otázka: která moje půlka je vetřelčí? :)

MdF
05. 08. 2002
Dát tip
to si mušíš zodpovědět sám :) asi ta, která se vetírá ne?

gASK
05. 08. 2002
Dát tip
..tak v tom případě sou to obě:)..já se všude vetřu celej...ale stejně mám těch půlek ňák moc - půlka člověka, půlka vetřelce a půlka vlkodlaka..

MdF
05. 08. 2002
Dát tip
vlko-koho?

gASK
05. 08. 2002
Dát tip
...vlkodlaka...to je takovej ten člověk co se v noci mění na hodnýho chlupatýho pejska:)...já sem od přírody noční tvor a z nočních tvorů jsou mi holt nejmilejší a nejbližší vlkodlaci...ty hodný samozřejmě:)

MdF
05. 08. 2002
Dát tip
kde bydlíš? já že bych si po nocích úplňkovatých dával pozor :)

gASK
05. 08. 2002
Dát tip
...daleko předaleko, za devatero řekami a Železnými horami...:)...na mě nemá úplněk žádnej vliv, spíš špatnej, je moc světla...jo bezměsíčný noce:)...to mám rád.. ...apropos: Pratchet a Tolkien je skvělá kombinace:)..schvaluju..taky mi doma zabíraj půlku knihovničky...

MdF
05. 08. 2002
Dát tip
od Prachtetta mám všechnu Zeměplochu až na první knížku - tu jsem nestihnul fňuk

gASK
05. 08. 2002
Dát tip
...teda styď se:)...já mám to štěstí že vlastním kompletní serii Zeměplochy..a kompletního Tolkiena...(a taky kompletního Bigglese..:)..jo, sladký dětství)...v Krakatitu v Praze se daj sehnat všichni Pratcheti...

MdF
21. 06. 2002
Dát tip
annika: díky, bohužel už to t* nevyužiji

MdF
21. 06. 2002
Dát tip
annika: díky, bohužel už to t* nevyužiji

MdF
21. 06. 2002
Dát tip
witch: nevíš??

Witch
06. 06. 2002
Dát tip
nechápu kam se do tebe všechen ten cit vejde... je to přenádherný... nemám slov ...* no něco přecijen - MTR!

Annika
04. 06. 2002
Dát tip
krasne vyznanie, t* pre vasu lasku

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru