Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když v ráji pršelo

24. 10. 2022
2
6
129
Autor
Norsko 1

 

 

Když v ráji pršelo

 

Tady 

už nejsou žádní básníci

Zato tu parazitují

lovci tipů

Zůstal jsem

tu sám a mrholí 

 

 

 

 


6 názorů

Norsko 1
24. 10. 2022
Dát tip

Tištěnej v literatuře, umrlý bývalý disident


a2a2a
24. 10. 2022
Dát tip

Ahoj, já tu sice nahlédnu každý den ale jen spíše, jestli mi někdo dal tip nebo mne alespoň četl (vím, od tebe už nemám nárok, a tak ti to oplácím), ale máš pravdu. Nechci hodnotit a pouštět se do marné polemiky, podstatnou příčinou je častá osobní nevraživost a neochota k soužití ambiciózních a nutno dodat, že i poučených kritiků, kteří mají velký kus pravdy, ale někdy i nedostatek empatie, a těch, co čekají současně se zpětnou vazbou i povzbuzení. Také opět dlouhodobá pasivita majitele sehrává své. Ale takové mrtvé prázdniny zde byly několikrát. A roli hraje i to, že mnozí z těch, kterým se podařilo byť v malé míře proniknout do světa oficiální tištěné literatury, už sledují něco jiného.


Norsko 1
24. 10. 2022
Dát tip

Ahoj Jirko. Kde jsi byl tak dlouho? Koukni se, jak to tu vypadá


a2a2a
24. 10. 2022
Dát tip

Vím, že i provokace a postesk v jednom. Co pochválím, začlenění názvu do textu, který je současně vyústěním a podle mne i pravdivým. Ale je znát, že tě optimismus nepřešel. Mrholí může být docela dobře nový začátek.


Norsko 1
24. 10. 2022
Dát tip

A to víš že na tvoje pindy nejsem zvědavej


Aru
24. 10. 2022
Dát tip

sám v Norsku?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru