Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vánice

24. 10. 2022
7
4
170
Autor
Benetka

Děcka! Scete kolotoč?! Pište J.E.Žiškovi! Již jen!!! Za dva měsíce to vypukne! :p

 

https://www.youtube.com/watch?v=UiEa8GRvFGw&ab_channel=EWAFARNA

Dnes.

Sivódňa.

Todáj.

Napadlo jej že ulehčí Adamovi prácu s vymýšláním vánočního dárku a tak pře/mýšlal/mítal/stále až dospěl k myšLence že budou vlastně...

VÁNOCE!!!

Setkal se už mockrát s tim že je lidi nemaj rádi. Toš... To úpa newi proč?!

Nicméně.

Co takhle přejmenovat VÁNOCE na VÁNICI?!

Mno... Vánici asi taky nemusí každý ale možná by to bylo přijatelnější pojmenování...?! Není vyliž pravda?!?!?! 

ATAK!!!

 

AŤ ŽIJE VÁNICE !!!!!!


4 názory

Evženie Brambůrková
25. 10. 2022
Dát tip Benetka, Alegna, blacksabbath

Vánoce mají být o setkávání se. Podarovat se maličkostmi a hlavně být spolu v klidu a míru.


Philogyny
24. 10. 2022
Dát tip Gora, Benetka, Evženie Brambůrková, Alegna

Seděla jsem v ní vloni na první advent. Ten den jsem naposledy viděla Bivojka. A taky mráz s vánicí. Tančili spolu. Do rána mi zamrzl čaj v termosce. Vánoce od jistého času míjím. Reklamy, přeskládané regály v marketech. Nutí hledat zboží jinde a potajmu doufají, že nevědomý blbec přihodí do koše další a další nepotřebné zboží.  A pak ta hudba, která by měla urychlovat nahazování. Umělá vůně nevím, čeho.

Včera jsem došla, byla už skoro tma. Řekl mi, voníš lesem... 


Kočkodan
24. 10. 2022
Dát tip Benetka, Gora, Alegna, blacksabbath

Souhlasím. Ale dárky chci jako dřív od Jéžíška, ne od strýčka Váni...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru