Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

QUIRK / QUIRKY f)

02. 11. 2022
0
0
159
Autor
tak-ma-byt

 

 

  16 

 

Oprava v obrázku z celku vizualizace vodohospodářského objektu na břehu řeky Ostravice.

(Vsazením 3 pseudoantických sloupů.)

 

Stanislav Berek Kdo tam bude relaxovat, když dnes mají lidi tři zaměstnání, aby zaplatili energie??????

Iveta Rousová Energetici.

Gabriela Stavinohová Stanislav Berek viďte.. když všude jsou tak krásné vytopené obchodňáky

Iveta Rousová Gabriela Stavinohová Zákazníci mají zimnice z cen.

Bronislav Berek Stanislav Berek třeba budeme za chvíli relaxovat všichni

 

Radek Pálka Fuj zas beton,budme rádi za ten kousek přirody u ostravice za ty zarostle ostrůvky,proto je tam tolik kachen,morčáku i volavka,racci...

Vojtech Malis Radek Pálka tohle je myslím v místě stávajícího "stavidla"

Iveta Rousová Na těch sloupech budou sídlit poštolky.

 

Pavel Radek Pálka To bude z mramoru

Jaromíra Mičulková Radek Pálka Přesně tak,proč hyzdit přírodu nějakým betonem a nesmyslnými sloupy?Ostrůvky z kamení s trsy trávy jsou krásné a vy tam chcete postavit tento hnus?A veškeré vodní zvířata , které tam žijí,by byly pryč

 

Radek Hudec Tohle bych si nekoupil, můžete to vrátit?

Iveta Rousová Radek Hudec Co tu chcete kupovat? Dyť je to státní...

Radek Hudec Iveta Rousová aby to přepracovali

Iveta Rousová Radek Hudec Tak to si musíte přát na zcela jiné adrese. Tady vyhlížím případné zájemce o žánr quirk.

 

Kika Hodáková A sloupy budou jake Dórské , Iónské nebo Korintské ?

Iveta Rousová Kika Hodáková Madam jste první, která tu vidí. Stačily by z betonu.

Hynek Kocich Kika Hodáková to fakt pov edlo

 

Karel Zemánek Kika Hodáková podle obrázku to budou nejspíš Iónské. Zdobení to má a na list to nevypadá.

Iveta Rousová Karel Zemánek Jsou původně googlácké.

Karel Zemánek Iveta Rousová googlácké určitě, ale jsou pokálené a Iónské.

Iveta Rousová Karel Zemánek I zde nikoli: jsou umělohmotné a nabízené jako sortiment k výzdobě domácností. --- Píšu přece opakovaně, že se jedná o realizaci v žánru quirk.

Kika Hodáková Karel Zemánek taky jsem si říkala

 

Kateřina Palíšková V dnesni těžké době bych spis šetřila.Nam to staci tak jak to priroda vytvorila.

Mudrák David Kateřina Palíšková oni šetří na nás.

 

Martin Pěgřím Hezké

Iveta Rousová Martin Pěgřím Pokud myslíte tím hezké směrem ke sloupům -- pak ano, jsou v žánru quirk.

Martin Pěgřím Iveta Rousová jo určitě

 

Petra Konvickova Co to je za hnus? Nechte to přírodě. Ten beton je odporný, tam relaxovat určitě nepůjdu. Zbytečně vyhazujete penize

Iveta Rousová Petra Konvickova Já s tím projektem nemám nic společného. Já pouze opravila cosi zásadního -- zatímco vy jste ještě cosi zásadnějšího přehlédla.

Petra Konvickova On je to také vzkaz pro toho, kdo to vymyslel, ne pro toho, kdo to sdílel. Však on si to přečte

 

Michaela Juchelková ty sloupy jsou nej!

 

Jirka Metzner To je fakt na palici, nechápu jak se to může někomu líbit. Nemluvě o tom, že pokud to někdo zrealizuje, tak udělá radost především našim rómským spoluobčanům , tak to tedy klobouček

Mudrák David Ty sloupy mě pobavily,copak jsme ve starověkém Řecku nebo Římě.To zas navrhnul nějaký ichtyl.

Iveta Rousová Mudrák David Estetika asi není vaše silná stránka. Jedná se o žánr quirk. A pokud byste hledal srovnání, tak v Bohuticích pod Brrnem, ještě z časů 1. republiky.

Mudrák David Iveta Rousová estetika,neestetika ty sloupy se tam vůbec nehodí.Jedině, že by se hospoda u žida,co je vedle,přestavěla na starověký chrám.

Kika Hodáková Mudrák David proto jsem se ptala jaky styl tam bude Dorský, Iónský nebo Korintský ?

 

Gabriela Stavinohová Ty sloupy jsou vtip ??

Iveta Rousová Gabriela Stavinohová Nikoli: žánr quirk.

Lenka Hlaváčová Gabriela Stavinohová mi to přijde jako vtip celé.

Anna Carbolová Gabriela Stavinohová snad ano, protože to vypadá hrozně

Iveta Rousová Kdepak, dámy, kdepak, nějak to souvisí i s postmodernismem -- kterého je v civilizaci plno. Že není ve FM, tak za to já opravdu nemohu...

Lenka Klimešová Gabriela Stavinohová to všechno je vtip

 

Romčí Janíková Malování level 1000

 

Zdeňka Lukašová chtěla bych to vidět po velké vodě z děště

Iveta Rousová Zdeňka Lukašová Přání se vám jistě splní.

Zdeňka Lukašová a bude to pořád tak krásné a vcelku?

Dejzy Tekk Corvette Obrostly brectan by byl na nich top, jinak je to takove suche, nezivee...

 

Robert Poledník To je jak ve scifi už, chystáme se na přistání UFO?

 

Pietro Filipi K řece chodím abych utekl od toho městkého betonu, za mě to je strašná kravina

 

Lenka Blumenthalová Vzdyt to je fór lidi

Petra Konvickova Lenka Blumenthalová v tom případě se omlouvám, ze jsem ho vůbec ale vůbec nepochopila. Naopak jsem přesvědčena, ze by toto někoho na městě úplně klidně mohlo napadnout

Milan Adámek Lenka Blumenthalová Fór, ale hezký. Římské lázně už v Místku jednou byly, tak proč nezafantazírovat o nových. Ještě bych vizi doplnil o teplé koupele v důlní vodě.

Kika Hodáková Vypadá to na Iónské.

 

Zuzi Suzi Sju Na co ty sloupy v pozadí to musel vymyslet člověk co nemá celé je to postavené na hlavu raději žádnou změnu

 

Iva Kupková Postavme zase něco nového za těžké prachy a pak to nechejme 30 let chátrat, jako ostatně všechno tady od víceúčelové haly přes kino PB, altány az po tohle a pak to budeme bourat ...to zas budou opravdu účelně vynaložené peníze

Bronislava Danková Ještě to není hotové a už to kritizujete.Je to věc názoru, někomu se to líbí, jinému né , takový je život.Až to bude tak tam bude plno...

Ladislav Švehla Tam řešte rekonstrukce sídlišť a ať je kde parkovat a ne takové blbosti

Iveta Rousová Ladislav Švehla Pane Švehlo, zde opravdu není magistrát. Zkuste tam.

Ladislav Švehla Iveta Rousová a co jako že tu není Magistrát.

Iva Kupková Ladislav Švehla Přesně, na Riviéře spousta chodníků v tristním stavu, parkovací místa žádná, ale budeme betonovat břeh řeky...

Ivan Příhoda Chybí tam plachetnice.

Iveta Rousová Ivan Příhoda Máte málo informací, a taky proto ty sloupy: v investiční části Povodí Odry pracuje jistý pán, který je fandou drakarů -- nebo jak se ty nízkoponorové lodi jmenují. Aby se na nich jezdilo po Ostravici ve FM, stačilo by opravdu málo.

Ivan Příhoda Iveta Rousová Pro vodáky plavební kanál by nebyl?

Iveta Rousová To už se ptejte na magistrátu, nebo na ředitelství Povodí Odry. Ale mám dojem, že vám řeknou, že ne.

 

Žaneta Keens Ivan Příhoda koráby už připlovají, asi jsou za horizontem

Iveta Rousová Žaneta Keens Mýlíte se. madam, strašně se mýlíte...

 

Stanislav Fiala A ty sloupy tam budou k čemu.

Iveta Rousová Stanislav Fiala Čistě estetická záležitost. Aby se plocha zvedla do prostoru. Zřejmě chodíte málo do divadla.

 

Alena Mohylova Stanislav Fiala přesně takou otázku jsem měla,taky jsem to podobně okomentovala.Řecké,nebo italské?????.

Alena Mohylova Vlastně správně Římské…..

Iveta Rousová Alena Mohylova Je pouze přiznanáná betonová imitace. Quirk.

Robert Pindor Stanislav Fiala Starý Řím, né ...

Robert Pindor Tak už vím proč je podaný protest na výsledky voleb ve FM ... Proboha co tam berete ...

Iveta Rousová Robert Pindor To se musíte zeptat pane primátora. Zde je jen něco jako rezidenturu zájemců o případném realizace v žánru quirk. Ale lidi si ty dveře pletou...

Robert Pindor Snad aspoň vy víte co jste tím chtěla říct ... Nic méně držme se na zemi, město sice vybudovalo a snad i do budoucna budovat bude cyklostezky, ale co ty "ALTÁNKY" na nich, které sice možná nevypadaly nejhůř, ale co se s nimi postupem času stalo - letní "camp" pro bezdomovce, opravdu úžasné ... Šňůry na prádlo se mezi těmi sloupy budou vyjímat úchvatně ... Ale zase co, kolik peněz jde úplně zbytečně třeba na UA, tak proč je raději nevyhodit tak to ...

Zdeňka Legerská Stanislav Fiala tam uvážete koňa. Pokud se naše ekonomická situace více zhorší tak i krávu, aby se napásla.

 

Žaneta Keens A žádné pyramidy?

Iveta Rousová Žaneta Keens To nevím. Zeptejte se proto pana primátora.

 

Jana Hemvatí Řecké lázně

Iveta Rousová Jana Hemvatí Supr postřeh! TADY VŮBEC TEN NEJLEPŠÍ!!!!!!!

Alena Mohylova Jana Hemvatí

Iveta Rousová Alena Mohylova Paní Jana našla jednu místní (to od slova místo an sich) interpretační možnost. Chvála jí!

 

René Masnica Strašné

Iveta Rousová René Masnica Vy jste, pane, estetik?

 

Dejzy Tekk Corvette Noemova Archa.... 2023 ??!!

Iveta Rousová Dejzy Tekk Corvette Kdepak, madam, mýlíte se. Jen ukázka čehosi v žánru quirk. Archami se zajímají třeba v katolických kostelích.

Dejzy Tekk Corvette Iveta Rousová Ale ne u všeho dřeva je zapotřebí aby bylo pravoúhlé. Plán Archy požadoval 66 masivních sloupů běžících od spodní podlahy k vrcholu Archy – dlouhých 16.8 m. Podstatný počet kmenů použitých na tyto sloupy byly stojící mrtvé smrky Engelmannovy z Utahu. “Vyvinuli jsme záměrné a soustředěné úsilí zahrnout co možná nejvíce regenerovaných kmenů,” říká Keenan. “Ty smrky stály mrtvé a způsobilé k pokácení.” Firma Colorado Timberframe postavila speciální přípravek, aby bylo možné těmito masivními sloupovými kmeny otáčet a provést veškerou potřebnou tesařskou práci, která byla dělána ručně a zabrala týmu šesti mužů na jednom kmeni plné dva dny.

Jako zázrakem dodala firma Colorado Timberframe požadované dřevo ve sjednané lhůtě, pracovala na projektu něco přes rok, navíc pokračovala stavět dřevěné hrázděné domy a konstrukce pro další zákazníky. ”Lidé dělali krásné a naprosto neuvěřitelné věci se dřevem před vynálezem oceli a betonu” uvažuje Keenan. “Takže toto je jistý druh návratu zpět k začlenění a využití, ale s použitím v moderním kontextu.”

Iveta Rousová Dejzy Tekk Corvette Zašlete, prosím, panu primátorovi. Zde sleduji jiný sortiment.

 

Jolana Em Ty sloupy, to snad ne. Nejsme v Aténách...

Iveta Rousová Jolana Em To by ještě tak chybělo. Sama sova, či sůva, to tady je, ale ´přesto. ... Ty sloupy mají jinou funkci nežli ty starořecké athénské... I když i na těch FM by mohly za teplých nocí sovy sedávat...

Jolana Em Cele to je kýč, nevkusné, nepřirozené.

Iveta Rousová Jolana Em Skvělé, Ale jsou ještě jiná související synonyma. Vždyť se jedná o žánr quirk.

 

Roland Mynář Iveta Rousová Že je něco "žánrové" nebo trendy ještě neznamená, že je to hezké

Iveta Rousová Roland Mynář Hezké není estetická kategorie. Slovu trendy, jako čehokoli významu, nerozumím..

Roland Mynář Iveta Rousová Hezké nebo škaredé, jsou pojmy, které popisují pocit člověka, který se na něco podívá. Podle reakcí zde můžete vidět, že valná většina (všichni kromě vás) lidí zde to za "hezké" nepovažuje.

Iveta Rousová Roland Mynář Hezké nebo škaredé jsou jen slova. Pojem je krapet cosi jiného.

Jolana Em Iveta Rousová zbytečné slovíčkaření. Buď se mi to líbí nebo ne. Quirk nequirk.

Jarmila Polachova Jolana Em hnus Fialový.

Iveta Rousová Jarmila Polachova To myslíte hnus premiéra Fialy? Kdepak, v tomto případě ne.

 

Zora Jurzová To je nějaké sci fi hnus

Iveta Rousová Zora Jurzová Kdepak, zcela taxonomicky mylně identifikujete žánry: obecněji postmodernismus, speciálněji quirk.

Iva Holubářová Někdo si dělá legraci a teď se baví nad komentáři těch,co to vzali vážně,vždyť je to jasná,,provokačka'' nějakého vtipálka!!!

Iveta Rousová Kdepak, madam, to je naprosto vážně míněna ukázka realizace v žánru quirk. A taky jeden ze způsobů, kterým se chystám na psaní eseje na toto téma.

 

Alena Mohylova Tak to je moc krásné,jen ty sloupy se tam fakt nehodí,navíc sprejeři nebudou dlouho otálet…..

Iveta Rousová Alena Mohylova Naopak, madam ty sloupy jsou pro funkci celku naprosto zásadní.

Vladislava Pohludková Iveta Rousová není sloup jak sloup, že ano..

 

Alena Mohylova Co jsou ty “kameny”v tom úzkém pruhu?je to kvůli migraci ryb?

Iveta Rousová Alena Mohylova To se ptejte na Povodí Odry. Mým zájmem jsou žánry, ryby nikoliv.

Ivan Oborný Iveta Rousová Pokud tedy nerozumíte vodním stavbám, bylo by asi lepší se na tomto tématu nezviditelňovat, nemást lidi a nevytvářet chaos.

Pavla Heczková Ivan Oborný čert vem ryby, hlavně že se ve stylu "quirk" budou moct novomanželé vyfotit u antických sloupů jak napsala sama utorka

 

Pavla Heczková Paráda!.. to už nebudeme muset jezdit do Řecka a Itálie Děkujeme odejděte

Iveta Rousová Pavla Heczková Zde není cestovní kancelář. Jen cosi jako FM rezidentura případných zájemců o žánr quirk,

Jiří Šodek Pavla Heczková je to fialovy hnus! Fialovy hnus!

 

Šárka Švabiková To je co ???

Iveta Rousová Šárka Švabiková Ukázka výsledku žánru quirk.

Petr Pobořil Slečna si z nás dělá srandu. Nežije zde. Viz její profil.

 

Iveta Rousová Petr Pobořil Vidíte, jak jste se mýlil....

Petr Pobořil Inspirace http://spa.sk/home

Rajecké Teplice - APHRODITE - Kúpele Spa Aphrodite Rajecké Teplice SPA.SK

Rajecké Teplice - APHRODITE - Kúpele Spa Aphrodite Rajecké Teplice

Rajecké Teplice - APHRODITE - Kúpele Spa Aphrodite Rajecké Teplice

Iveta Rousová Petr Pobořil Vidíte, na Slovensku to jde -- a ve FM ne. Díky za argument!

Petr Pobořil Iveta Rousová slečno nechápu vaši motivaci zanášet naši skupinu bláznivými výkřiky. O kultivaci prostředí našeho města vám určitě nejde.

Iveta Rousová Pane Pobořile, pane Pobořile, pane Pobořile...

 

Ivana Kubíčková Iveta Rousová na Slovensku to jde! Vstup do celého areálu na dvě hodiny 50 euro za osobu. Kolik se bude platit ve F. - M.?

Martin Chrobáček Do Řima

Iveta Rousová Martin Chrobáček Kolega nad vámi vás již poslal na Slovensko.

Martin Chrobáček Iveta Rousová na jake slovensko zase

Iveta Rousová Martin Chrobáček Petr Pobořil Inspirace http://spa.sk/home

Rajecké Teplice - APHRODITE - Kúpele Spa Aphrodite Rajecké Teplice SPA.SK

Rajecké Teplice - APHRODITE - Kúpele Spa Aphrodite Rajecké Teplice

Rajecké Teplice - APHRODITE - Kúpele Spa Aphrodite Rajecké Teplice

Martin Chrobáček Iveta Rousová jo takhle

 

Jiří Šodek No ono je to takova legracka jako nd kinky memes, ale po volebnim programu fm piratu s nudou na olesne je tezke vymyslet neco pitoresknejsiho. Trochu jsem ri ted hral s volebnimi vysledky, a lze zodpovedne prohlasit, ze vargova nuda piraty odbourala ze… Zobrazit víc

Iveta Rousová Jiří Šodek s vaším problémem, pane Šodku, se musíte stavit ve vedlejších dveřích. Tady je něco jako rezidentura pro případné zájemce o realizace v žánru quirk.,

Jiří Šodek Iveta Rousová Quirk je skvělý žánr, mám to rád. Snad u Vás, Iveto, ale nejsem v podezření, že i "queer"..

Iveta Rousová Jiří Šodek Kvark.

 

Roland Mynář Vyhazovat prachy za blbosti a projekty pro své kamarády, to radnici vždycky šlo, ale řešit třeba parkování pro lidi z FM, to ne. Na tom se nedá rýžovat????

Iveta Rousová Roland Mynář Se svým bolem vůči panu primátorovi, pane Mynáři, budete muset do vedlejších dveří. Tady je něco jako rezidentura zájemců o případné realizace v žánru quirk.

Roland Mynář Iveta Rousová Pokud dobře vidím, jsme ve FM bez cenzury, tak se nesnažte cenzurovat komu co napíšu. Děkuji

 

Mudrák David Roland Mynář umění víc sype

Roland Mynář Mudrák David Umění možná, ale toto...??

Mudrák David Roland Mynář dnes se za umění považuje kdejaký kýč. Důležité je to dobře obkecat.

 

Vladislava Pohludková Když pominu vše a vyjádřím se k vizuální stránce.. ty sloupy Kdo ten návrh pro Boha dělal?

Iveta Rousová Vladislava Pohludková Kdo dělal návrh, nevím. Ty sloupy jsem k němu v žánru quirk přidala já. Máte něco proti žánru quirk?

Jindřiška Zonová Vladislava Pohludková ve Frýdku antika? IDIOTI!

 

Jan Krivak Co tam na té "ryfce" zas berete

 

Gabriela Regína Staňková Otřesné

 

Iveta Rousová Gabriela Regína Staňková Co je tu otřesné, madam? Žánr quirk?

 

Dalibor Janůlek Gabriela Regína Staňková paní má pouze svůj názor jako všichni ostatní, je to hrůza...

 

Jiří Kožušník To se zase vypere peněz na takovém paskvilu

Iveta Rousová Jiří Kožušník Asi jste si splet dveře, pane Kožušníku. Tady je něco jako rezidentura zájemců o případné realizace v žánru quirk.

 

Miluše Mladějovská Sloupy bych trošku pobulala, ať máme atmosféru jako v Efesu a dost tam postrádám tajemnou jeskyni pro poustevníka. Jinak jste si mohla s tou předělávkou pohrát více, sloupy vám levitují, neboť ve skutečnosti by je nikdo neposadil do zeleně...

Iveta Rousová Miluše Mladějovská Děkuji za připomínky -- byť se žánrem quirk mají jen máloco společného.

Miluše Mladějovská Iveta Rousová Víte, že to je tak vysoce okrajová záležitost, že se o něm nezmiňuje ani google? Nemůžete očekávat, že by někdo z místních o tom vašem žánru quirk, kterým vy asi naplno žijete, něco věděl . Tož tak asi.

Iveta Rousová Miluše Mladějovská Český google, že ano? Zatímco třeba filmy v tomto žánru dostávají Oscary.

Miluše Mladějovská Iveta Rousová Český, baže, nebudu se kvůli vám namáhat s překladem angličtiny . A vy jste si dala za úkol osvětu? V tom případě byste to měla poněkud rozvést Co znamená slovo střed? A co znamená slovo střed urbanisticky? , tohle je taková střelba naslepo. Oscar pro mně není známkou kvality, je to spíše politická záležitost, nevšimla jste si? Ostatně celá kultura se sune někam do dekadence, jako vždycky za úpadku civilizace...

Jiří Šodek Miluše Mladějovská Paní Mladějovská, každé malé dítě ví, co je "quirk"... Ale o paní Ivetě Rousové víme svoje! Ocitla se ve vážném podezření, že je i "queer"!

 

Daniel Jarkovsky Správce Petr Pobořil můžete mi prosim objasnit co je na tomto příspěvku proti pravidlům ze uz ste ho 2x nahlasil?

Petr Pobořil Daniel Jarkovsky spamuje skupinu naprostými nesmysly viz její profil a Quirk. Nemá nic společného s Frýdek-Místek, jen vyplodila diskuzi bez přínosu. Dělá si legraci z Vysokého Mýta a z FM.

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru