Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tři příběhy téhož

26. 11. 2022
14
11
372
Autor
supizmus

   Ani se nepokoušel spočítat, kolik tak za svůj život utratila za všechny možné rtěnky, laky na nehty, líčidla, voňavky, účesy. Dřevěná rakev se pomalu spouštěla do země.

-----

   Byla to šance, která se neodmítá. Profesionální smlouva v NHL. Góly a asistence před zraky desítek tisíc lidí v hledišti a dalších milionů u televizí. Za měsíc vydělá tolik, co mnozí jeho vrstevníci nenašetří za 10 let. Ale to vše by vyměnil za možnost se ještě aspoň jednou vidět s babičkou, která v době, kdy hrál v Kanadě nečekaně zesnula.

-----

"Tak co, můžeme jít?"

"Nevím, nejsem úplně připravený. Ještě bych měl něco dotáhnout, vyřešit. Můžeme to posunout?" 

"Ale vždyť ses připravoval celé roky..."

"No jo, ale přece jen. Jsou skutečnosti, které jsem dokonil a je potřeba to opravit..."

"Neboj, já už to zařídím. V pohodě!"

"Přece jen jsem toho moc neudělal. Vždyť mi není ani 40..."

"Není důležité dělat velké věci. Nemusíš to řešit."

"Ale co ostatní? Co oni?"

"Ty se snad bojíš!"

"Přiznám, že trochu ano."

"Neboj se. Vše je připraveno. Budu s Tebou"

"A dopadne to dobře? Přece jen jsem toho zvrtal fakt dost..."

"Bez obav!"

"Tak pojďme!"

 

Příčina úmrtí, leukemie, pokročilé stadium.


11 názorů

kadeřavá
16. 12. 2022
Dát tip

Zaujalo


supizmus
30. 11. 2022
Dát tip

Jejda, je mi velkou ctí. Děkuju!


Autore, můžeme nominovat do PM?


bixley
29. 11. 2022
Dát tip

Dobře popsané dilema z několika stran...


Abakus
27. 11. 2022
Dát tip Philogyny

Phil - dávam prednosť životu pred zmaľovaným funusom.


Kočkodan
27. 11. 2022
Dát tip

Také jsem četl několikrát, což ber jako dobré znamení.


Philogyny
26. 11. 2022
Dát tip

pro Abakus

Takhle mi poslali na mail maminku. Myslím, že jsem tenkrát podruhé umřela. 


Philogyny
26. 11. 2022
Dát tip

Opakovaně čtu. Taky jsem utratila a nikdy se přitom nemalovala. Ráno stáhnu vlasy do culíku. A nebo ne. Toť vše. Musel ji milovat. Lásky mívají různé podoby. 


Pěkné náhledy.


Abakus
26. 11. 2022
Dát tip Philogyny

Mladá žena sa zamestnala v pohrebnej službe, kde upravuje nebožtíkov.Keď  sme sa po rokoch stretli v električke podtkla: "Teta nebojte sa, ja vás tak pekne namaľujem, skoro akoby ste boli živá".

No a potom sa  človek nemá tešiť na druhý svet.


K3
26. 11. 2022
Dát tip

Zajímavá trojkombinace. Nejsilnější je ta druhá.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru