Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

* Povzdech psoriatika

30. 11. 2022
7
15
256

 

Nejenom básník
nese svou kůži
na trh


15 názorů

helgard
13. 12. 2022
Dát tip

a co jen otázka .....Vyjdu ? 


helgard- ještě to můžu zkratit na dvě slova - VYŠLA JSEM


helgard
11. 12. 2022
Dát tip

Ale to je nádherné....sic nikoliv poezie, ale slovní hříčka jako vyšitá....


o nehtech už psali jiní, já mám: POVZDECH KNIHYVyšla jsem si


helgard, mám i o třech slovech, míň už asi nedám


helgard
02. 12. 2022
Dát tip

Pokud se někdo pachtí s "básní o sedmi slovech, a na konci je spokojen s dílem, pak je mi jasné, že moje kritika, pečlivě konstrukčně stavěná, musela být ořech....dokonce možná trochu nuda...Ale i tak. Děkuji, že jste to rozluštila a máte před sebou výzvu.....co báseň o pěti slovech ? 


helgard, ano, děkuji, jen jsem si to musela přeložit do češtiny, to bylo to vyčerpávající))))


Utgard-Loki... to mě málem rozsekalo)))) Mám stejný pocit


Kočkodane, může, pokud se jedná o pilku


Kočkodan
01. 12. 2022
Dát tip Gora, Alegna

Na rozdíl od psoriatika neviditelná ruka trhu lupénku mít nemůže.


helgard
01. 12. 2022
Dát tip

vážně za "to" děkuješ ? ? ? Jsem ohromen :-)


helgard-díky za tip a "vyčerpávající" odborný koment )


helgard
30. 11. 2022
Dát tip

Vynikající v podstatě revoluční dílo, které svým rozsahem a trefnou pointou zasáhlo celou generaci tvůrčích poetů a vlastně definovalo minimalismus jako fluentní a nenápadný nástroj sdílení myšlenek....Ano ta první část kde se autor vlastně teprve chystá čtenáři sdělit kam míří jeho dílo je trefný a souhlasit s ním je v podstatě normalita...střední blok je pak porcí umění a obrovského kusu řemeslného umu vytvořit báseň některé pasáže se možná někomu mohou zdát kontroverzní, ale hloubka myšlenky zde nedovoluje zesměšňovat obrovskou šíři záběru autorčina rozhledu a epické vyvrcholení na závěr jen dokládá, že věčný boj člověka s osudem je nezvratným stigmatem všech epoch a troufnu si říci, že tato báseň jednou zcela změní hned několik básnických směrů a technik. Určitě dávám tip a je jedno za co....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru