Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mé věčné útěky

01. 03. 2000
1
0
809
Autor
Marsyas

Krytyku je tvoje:) Dobrou chuť

Už zase nocí někam utíkám Rychle pryč!!! Jenže nevím, Nevím kam? Pochopit před čím, zvědět proč? Život je divnej kolotoč A něco uvnitř křičí Skoč! Zase se ženu (Bůh ví kam) padám a vstávám vznikem zanikám Na ploty v nás zvykne si každý (prožitek vlastní sebevraždy) Utratí sny - a klid má navždy Tak sakra proč si nezvykám Kam zase běžím? Před čím utíkám? Raději běžet než žít v kleče zpěněné srdce pravdu vleče: Člověk před sebou neuteče!
URSA
05. 06. 2000
Dát tip
...Také se ptám a také utíkám přestože utéc už není kam......

Miroslawek
17. 05. 2000
Dát tip
Utekla jsi i přede mnou ..na srazu, no a pak před sebou. A není pravda, že Tě nemám rád. Jen se pořád neptej, jinak se dovíš věci ;o)))

Laďa
01. 03. 2000
Dát tip
Hezký.

Bára Braun
01. 03. 2000
Dát tip
To je o pocitech..nedokážu popsat .Chytlo mě to

Lyryk
01. 03. 2000
Dát tip
:-(( Tomu se neumím bránit a tvé anonymitě nerozumím, dotýkat se tolik někoho a ze zálohy?? :-(( Není to pro mě ale o mně a to je jiný pád..

Marsyas
01. 03. 2000
Dát tip
To nebylo myšleno jako útok!!! Je to o mě! Pokud se v tom vidíš také, je mi to líto a nezávidím ti. Věnovala jsem ti to k pitvě ne k jako tvůj portrét. Ještě jednou promiň, ale nemůžu za to, že máme stejné pocity...

Merle
01. 03. 2000
Dát tip
a zase se mi to líbí... až zbytečně ;-))

Bříza
01. 03. 2000
Dát tip
Merle ;-) - tohle je aréna, ne galerie !!!
Mohu-li a smím - li svůj názor vyexhibovati: Básni myslím uškodilo příliš časté střídání způsobů řazení rýmů a nepravidelný počet slabik ve verších. Zkus si to zarecitovat - nepůjde to plynule. Verš zachován za cenu opakování slova - a to 2x ! "- Bůh ví kam, nevím kam, utíkám...utíkám ", vleče - neuteče - to snad je přísloví ...;-). Myšlenku ale hodnotím (ambroso - každý motiv je běžný -jde o individuální souvislosti). Takže celkem - ještě hodně práce...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru