Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Autorské čtení povídek v Juditině věži a cestovatelská beseda o Bangladéši

09. 01. 2023
1
3
246
Autor
Zbornik

Milí přátelé,
dovolte prosím pozvání na tradiční autorské čtení povídek z kulturních magazínů Totem.cz, Pismak.cz, Literra.cz a dalších autorů v Juditině věží (u Karlova mostu, Praha 1), které se bude konat toto úterý 17.1.2023 od 19 hodin.
Čtení bude otevřeno autorům povídek  z řad veřejnosti (rozsah povídky do 2 stran A4).
Hudbou povídky proloží kapela Mexické saně! (https://bandzone.cz/_105530)
Uvádět pořad bude jako obvykle Petula Heinriche.

Ve druhé půlce večera se můžete těšit na cestovatelskou besedu s cestovatelkou Zuzanou Mantel o Bangladéši!
Pořad proběhne ve spolupráci se Klubem Za starou Prahu (https://www.zastarouprahu.cz/), jemuž i vděčíme za možnost pravidelně ve věži vystupovat. 

Věžné bude 80Kč.
Těším se s Petulou naviděnou! 
Martin


3 názory

Petula
11. 01. 2023
Dát tip

... před Vánoci o týden dříve, tedy v úterý 17.1.2023 od 19 hodin.

No, to je nejen o týden před Vánocemi, ale ještě o jedenáct měsíců navíc!

Tak nevím, snad si to přes skoro celý rok zapamatuji!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru