Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O významu nadcházejících voleb

12. 01. 2023
0
16
269

Volební právo je jedním z nejdůležitějších práv v demokratické společnosti. Volby umožňují občanům zúčastnit se rozhodování o tom, kdo bude vládnout a jak budou věci řízeny. Díky volbám mohou lidé vyjádřit svůj názor a ovlivnit budoucí směřování své země. Je to jedna z nejdůležitějších způsobů, jakými mohou lidé vyjádřit svou nespokojenost s existujícím stavem věcí a požadovat změnu.

Je důležité, aby se co nejvíce lidí účastnilo voleb, aby mohli vyjádřit svůj názor a zajistit, že vítězství bude mít skutečný mandát od občanů. Navíc, když se účastní voleb, občané posilují svou demokratickou zemi a podporují práva a svobody, které jsou pro ni tak důležité.


16 názorů

Ptakopysk
13. 01. 2023
Dát tip

já znám lidi kteří by volební právo neměli mít protože neumí volit ano co se sebou


Aru
12. 01. 2023
Dát tip

;)

ona je i pohádka o Aru :D


Aru
12. 01. 2023
Dát tip

ne, proč bych to dělal? nejsem magor :D:D

minulé a předminulé volby mě dokonale přesvědčily, že je to ztráta času, podvrh a dokonalý oportunismus mocenských struktur, kdy jsou lidem nabídnuty figurky á la demokracie, aby lidi měli pocit, že tu hru musejí hrát, zaurní lístek a to je celé, pak předseda premiér Fialenko vyhlašuje válku komu chce a posílá jákekoli částky kamkoli, totál absurd, můj lístek nikdo nedostane!!!!!!!!!!!! :D


Aru
12. 01. 2023
Dát tip

ahoj Anaso ;)


Aru
12. 01. 2023
Dát tip

já ho znám? :D

no, nějaký dezolát pokoj tam bude, díky!!!! :))

to není názor, to je můj humor ;)


K3
12. 01. 2023
Dát tip

Aru, můj názor znáš, a je zcela odlišný od tvého. Asi nemá cenu se přít. Pokoj v duši:).


Aru
12. 01. 2023
Dát tip

mě je to jedno, Zemák, Generál, Klaus, nebo Kníže, mnoho nezmůže :D

já jsem zvědavej na ty protáhlý obličeje, stejně jako po Fialově úderné vládě východ, jak Češi se znovu opakovaně asi po stotřicátý budou divit, že zvolený kandidát dělá něco jinýho, než co měl na reklamních plakátcích, jako po každých volbách to bude ŠOK! té půlky voličů, kteří se nechají náhanět politickou bžundou našinců :))

K3, proč to Filala nevyřeší elegantně? vždyť se můžeme připojit k Ukrajině, stejně za její dluhy ručíme státním majetkem Čr, tak ať se stane Zelenský prezidentem Čr, ušetřili by se náklady na prezidentské volby, které by mohli jít rovnou Zelenskému do kapsy :D:D


K3
12. 01. 2023
Dát tip

Ale.. asi nejblíž měl k tomu kníže, škoda. Měl by mít hlavně rozum a vizi. Nechme se překvapit.


Aru
12. 01. 2023
Dát tip

prezident nevládne, ale reprezentuje stát, je to přežitek z dob, kdy existovala monarchie a prezident sídlící na hradě je ekvivalentem krále, tam kde je konstituční monarchie dodnes.

u nás prezident netvoří zákony a jeho rozhodnutí jsou omezená a vláda ho může druhým kolem přehlasovat, tudíž jeho vliv na tvorbu zákonů jsou marginální.

tudíž, kdo bude sedět na hradě a pobírat 300 tisíc peněz měsíčně je narosto jedno, kdyby tam seděl Caligulův kůň-senátor bylo by to dokonce lepší řešení :D


Alenakar
12. 01. 2023
Dát tip Aru, Bačkovský

Myslím, že Češi jsou ve skutečnosti zakuklení monarchisté. Velká část národa chce na královském hradě českých králů "skoro monarchu" jako byl T.G.M.. Zlomyslného Švejka Zemana, který dělal ostudu a snažil se urvat si víc moci, než mu příslušelo, už má asi většina lidí plné zuby.  Z nabídky kandidátů má k panu králi zajisté nejblíže pan generál, který by mohl po Zemanovi na hradě konečně uklidit.  A pokud někdo lpí na Švejkovi, nabízí se mu pan Bašta... 

Už mít oligarchu předsedou vlády byla dost velká ostuda, ale mít oligarchu, který se rád objímá s jinými olugarchy jako jsou Macron nebo Trump dokonce prezidentem?   To už by bylo pro většinu lidí přeci jen silné kafe. ...Paní profesorka nám zase předvedla, že někdo může být zároveň universitní profesorkou i velmi naivní paničkou, jejímž nekompetentním reakcím při TV debatách se směje i ne zrovna universitní publikum.


K3
12. 01. 2023
Dát tip

Chápu tvoje obavy. Je to na nás, zda tam chceme mít raději Švejka, nebo důstojného člověka. Mám strach, že se lidi chtějí především dobře bavit...


kdyby volby mohly něco změnit, dávno by je zrušili...:o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru