Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Křižovatka

01. 03. 2000
0
0
905
Autor
Acynonyx

Spěch je špatný rádce.

Podrážky bot netrpělivě otírám o obrubník chodníku. Utírám pot, tečící z mých vlasů. Rudého panáčka střídá zelený a já vkračuji do silnice. Jdu městem až přijdu ke křižovatce. Oddechnu si jen krátce, protože spěchám. Rudého panáčka střídá zelený a já vkračuji do silnice. Jdu dále až přijdu ke křižovatce. V pořadí třetí. Oddechnu si jen krátce, Zeleného panáčka střídá rudý a já ...........
Miroslawek
12. 06. 2000
Dát tip
Nějak pořád tuším zmatek v divné spleti křižovatek. Bez ohledu na panáčky, zhusta vstoupím mezi sračky. Mívám pocit, že se zjevím. Však v chůzi NEPOLEVÍM.

Acynonyx
09. 03. 2000
Dát tip
Somnambul mě dostal. Na přechodech pro chodce není oranžová. Stydím se, ...nemluvte na mě.

Marigold
06. 03. 2000
Dát tip
na Acy.... dobrý.
ergo: :-))))

Bibša
02. 03. 2000
Dát tip
Vís ze chodit pesky není moderní, ve vzduchu je budoucnost, přimaluj si křídla a lítej si, ještě není velký provoz... víš že spěchat není moderní, zastav se u každé křižovatky sedni na lafku a sleduj ty spěchající blázny... jo ale kdo má vstávat o hodinu dříf:-))))

Laďa
02. 03. 2000
Dát tip
Já moc ráda choditm pěšky. Skvělý. Proto je lépe choditi tam, kde nejsou křižovatky, auta, lidi... Jako u nás na konci světa.

ergo
02. 03. 2000
Dát tip
...se zastrelim.

B.Ezejmenij
02. 03. 2000
Dát tip
rudy panacek jako vystraha ... dobry :)

Somnambul
01. 03. 2000
Dát tip
Proto se po ulicích toulávám až po půlnoci... všude blikají oranžově se usmívající sluníčka a já si můžu skákat po zebře tam a zase zpátky:o)

(*znám ten pocit spěchajících co poslouchají červenou a zelenou, a někdy je mi to k smíchu a někdy je mi z toho smutno...a někdy to nevnímám a to je nejhorší - vystihl si to velmi Velmi)

Acynonyx
01. 03. 2000
Dát tip
Somnambule, to s tou oranžovou mě fakt nenapadlo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru